Beantwoord

iPhone XS niet leverbaar

  • 21 February 2020
  • 5 reacties
  • 339 keer bekeken

Heb bij verlengen abonnement een nieuwe iphone xs besteld. Maar nu blijkt deze tijdelijk niet leverbaar😰

wanneer kan ik deze verwachten?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 February 2020, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Brummie, welkom bij ons op het forum. Leuk dat je je abonnement hebt verlengd :slight_smile:  Dat het gewenste toestel niet op voorraad was is minder natuurlijk. Welke kleur en hoeveel GB heb je precies besteld bij de verlenging? Daarmee kan ik kijken wat de verwachting is voor dat specifieke model. Ik hoor het graag van je.

Space grey 64 gb

Reputatie 7

Dank je, ik heb daarmee nagekeken. Op dit moment is het niet duidelijk wanneer we een nieuwe levering van het toestel verwachten. Zoals je weet is de wereld in de ban van het Coronavirus, waardoor de leveringen van verschillende merken en modellen is vertraagd. Als er meer bekend is over jouw toestel zal bestelstatus op de website worden bijgewerkt, ook zal je een bericht krijgen als het toestel geleverd zal worden.

Oke, dank u wel voor uw antwoord. Ik wacht het af, ik ga ervanuit dat mijn abonnement pas ingaat wanneer ik de telefoon heb ontvangen?? 
gr julian

Reputatie 7

Graag gedaan @Brummie. Bij een verlenging gaat het nieuwe abonnement normaal gesproken in nadat de huidige contractperiode is afgelopen. Ik heb geen gegevens van je, daardoor weet ik niet hoe lang dat nog loopt. Je kunt die datum ook in MijnKPN zien staan, daarna zal het actief worden.