Beantwoord

itv app iphone wel geluid geen beeld op verdieping

  • 6 September 2020
  • 9 reacties
  • 593 keer bekeken

Nieuwe iphone, laatste iOS update, Speedtest 80mbs/s, laatste update app itv

 

Als ik op de verdieping wil kijken start de app wel op, maar bij echt kijken wel geluid geen beeld.

echter als ik terug ga naar woonkamer en daar de  app start en bekijk wat ik wil hebben en weer naar verdieping loop, geen probleem. Ook speedtest op verdieping geeft 80 mb’s/s

 

graag suggesties. Super irritant. Netflix en Videoland en ziggo app, doen het gewoon. 
 

vriendelijke groet, Jacqueline 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 October 2020, 09:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jacqjunior, er lijken momenteel wat problemen te zijn met de iOS versie van de app maar het is wel heel merkwaardig dat je dit alleen op de verdieping hebt en niet in de woonkamer. Gebruik je ook iets van een wifiversterker of andere netwerkapparatuur?

Hallo Thomas, ja ik heb een versterker In de woonkamer, maar ik log in de woonkamer op hetzelfde netwerk  in als op de verdieping. 
Ik weet niet of t daar dan aan kan liggen. 
Waar denk jij aan als je t over versterker hebt?

 

groet Jacqueline

Reputatie 7
Badge +20

Als je deze twee verschillende resultaten op het zelfde netwerk hebt moet het haast wel iets met het bereik zijn. 
Op afstand is het altijd wat giswerk natuurlijk maar ik had het vermoeden dat je misschien twee wifinetwerken had met een wifiversterker maar dat blijkt niet het geval. Ik bedoel dan iets als dit.
Zou je het voor de zekerheid toch eens willen testen met je wifiversterker uitgeschakeld?

En als je via bijvoorbeeld fast.com je snelheid meet, meet je dan  op beide plekken 80Mbit/s?
 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jacqjunior, ik heb niets meer van je gehoord. Ervaar je dit probleem nog steeds?

Hi Thomas, ik heb je suggestie opgevolgd. Maar geen resultaat. Op de iPad doet ie t op de verdieping gewoon en ik heb gisteren de app opnieuw geïnstalleerd en toen deed ie t ook gewoon. Maar vanmiddag al niet meer. 
 

rare zaak .

Reputatie 7
Badge +20

De enige variabel die ik vanaf hier zie is de internetsnelheid/bereik. Je toestel weet immers niet op welke verdieping hij is en onze app natuurlijk al helemaal niet. Je zou in de app ook de kwaliteit kunnen aanpassen naar een lagere kwaliteit, daarmee moet hij hier een stuk minder gevoeliger voor zijn!

Het is niet de internetsnelheid, want die is op de verdieping ook 80 mb’s/s.

nog gekker is dat ie t wel doet op mijn oude iphone . Die gebruik ik dus nu maar om op de verdieping mijn opnames te bekijken. Heel gek, maar het is zo. Ik had idd al de kwaliteit teruggebracht . 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb er zo niet echt een verklaring voor vrees ik. Inmiddels zijn we weer een week verder. Ervaar je dit probleem nog steeds?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is. Anders hoor ik het graag!