Beantwoord

Losse Iphone 11

  • 6 June 2020
  • 6 reacties
  • 115 keer bekeken

Een losse iPhone 11 kan ik volgens mij alleen maar in een KPN winkel aanschaffen. Wat zijn de kosten (zwart/64 GB)? Ik heb al een Sim Only abonnement bij jullie namelijk.

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 June 2020, 14:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @ManonNijmegen,

Het is hier erg druk (ongeveer een week wachttijd) dus ik adviseer je dit even na te vragen in de winkel waar je deze wil aanschaffen. Online bij KPN worden ze alleen i.c.m. een abonnement verkocht. Je kan mogelijk ook kijken naar de losse aanschafprijs bij andere betrouwbare webshops (ik mag ze helaas niet noemen). 

Dag Chris, bedankt voor je reactie. Ik kan wel een week wachten hoor ;-) Wat is de prijs van de telefoon dan als ik deze in de winkel koop?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @ManonNijmegen,

Durf ik echt niet te zeggen, deze prijzen worden door KPN niet openbaar gedeeld. Hiervoor zal echt een moderator antwoord op kunnen geven. 
Op deze pagina zie je het gemiddelde van de prijzen van de iPhone 11 64GB Black. Ik vermoed dat KPN ook ergens tussen de prijzen balanceert maar hier durf ik je geen prijs voor te noemen.

En jij bent? Niet van KPN?
Ik wacht even berichtje van moderator af. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @ManonNijmegen ,

De basistoestel prijs in combinatie met een abonnement is 720 euro. 

Van de website : 

Bepaal hoe je je toestel afbetaalt. 

Met het schuifje hieronder bepaal je hoe je de toestelkosten (720,00 euro) betaalt. Je kunt het hele bedrag in één keer betalen of kiezen hoeveel je per maand aflost.

Eenmalig: 720,00Per maand: 0,00

 

0,00 /mndmax 30,00 /mnd

 

Neem je er geen abonnement bij, dan rekent KPN een opslag. Het precieze bedrag bij dit toestel weet ik niet, maar het zal ergens tussen de 60 euro en de 75 euro inzitten. 

En dan is de prijs ongeveer gelijk met winkels als BCC, Mediamarkt, Coolblue en Expert. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ManonNijmegen, welkom! Zowel Chris als Noordzee zijn, net als jij, klanten van KPN. Ze zijn zeer gewaardeerde actieve gebruikers van dit forum en helpen andere klanten waar ze kunnen. Ik heb het antwoord van Noordzee gemarkeerd als beste. Zijn uitleg is helemaal correct. De toeslag is in de meeste gevallen 20 euro, voor de meest gewilde toestellen, waar de iPhone 11 onder valt, is dat 60 euro.Â