Beantwoord

niet op voorraad de iphone 11

  • 2 December 2020
  • 3 reacties
  • 521 keer bekeken

Hallo, ik heb dinsdag de iPhone 11 besteld in mint groen. Ik heb gebeld en hij was besteld en zal morgen binnen komen… of te wel vandaag, kreeg ik vanochtend een berichtje hij is niet op voorraad maar hoe lang kan dit gaan duren?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 December 2020, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Celestesp. De iPhone 11 128GB Green versie wordt medio week 50 weer verwacht. Goed nieuws dus, want dat is deze week. 

Hoi Jeroen of collega,

Ik wacht inmiddels ook al 11 dagen op mijn nieuwe iPhone 11. Hoe lang gaat het nog duren?

groeten

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Jeroen of collega,

Ik wacht inmiddels ook al 11 dagen op mijn nieuwe iPhone 11. Hoe lang gaat het nog duren?

groeten

Ik wil u niet ontmoedigen maar als u (pas) 11 dagen op uw bestelling wacht zal dat nog wel even duren. De wereldwijde vraag naar iPhones is ongekend. Apple levert uit wat ze hebben dus het is gewoon wachten tot KPN de volgende bulk toestellen binnenkrijgt.

Hou me er niet letterlijk aan maar geschat, kijkende de berichten van de afgelopen weken, zou ik rekening houden met een levertijd van minimaal 3-4 weken.

Overigens kunt u hier zien wanneer Apple de eerstvolgende leveringen aan KPN heeft bevestigd.