Beantwoord

Nieuwe gsm

  • 29 November 2019
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Mij  nieuwe gsm zou bezorgd worden vanavond helaas niet thuis moest onverwacht met spoed weg nu staat er in mij  beatelstatus dat hin al afgeleverd is hoe dan en waar want ik ben er niet en moest voor getekend worde  dus waar is nu mij  bestelling

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 December 2019, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ben echt pissiv  nu kon de besteldatum niet veranderen bij post nl en is ergens afgeleverd zonder mijnnn handtekening en weet dus ook niet waar

Badge +19

Heb je Postnl al gebeld?

Nee heb ik niet ik heb met jullie de afspraak ge.aakt dat uk mowt tekenen heb ik dus niet gedaan en post nl verwijst me dan toch weer naar jullie snap dit gewoon niet jullie zevgen moet voor getekend worden en post nl bezorg hem gewoon elders dat mag gewoon niet gebeuren

Heb post nl gebeld er is voor getekend maar ze weten niet door wie en waar dit kan toch niet waar zijn zeker he 

Oke dus nu totaal vewn reactie meer van jullie echt van de gekke ik zit al vanaf gister middag in ulicoten moet dus nu perse naar huis heen en weer rijden om te kijken waar mn pakket is zeer slirdig en kost me weer extra geld ook auto rijd niet oo water slechte zaak dit zoiets mag gewoonweg niet gebeuren 

Reputatie 7
Badge +9

@Petraangel , het is heel vervelend dat je ineens weg moest terwijl je pakketje zou worden afgeleverd. POSTNL komt tegenwoordig maar eenmaal langs. Zie tekst hieronder van de website PostNL. Dus als het goed is moet er in je brievenbus een kaartje achtergelaten zijn met waar je pakketje nu is.

Bron

 

Niet thuis bij bezorging pakket

Niemand thuis? Dan geven we je pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-locatie in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Goed om te weten

Goed om te weten: we bewaren je pakket een week op de PostNL-locatie. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Petraangel, welkom hier op het Forum. 

Heb je je toestel inmiddels op kunnen halen? Of is deze nog steeds zoek. Ik kan mij in ieder geval voorstellen dat je baalde van de situatie die ontstaan was nadat je plotseling weg moest. Iemand had blijkbaar getekend, maar wie? Als dat nog niet duidelijk is, wil ik dit graag eens uitzoeken. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.