Beantwoord

Problemen met geluid Iphone

  • 22 February 2021
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Hier exact hetzelfde probleem, @Lennartn is het inmiddels opgelost? Zo ja, wat was de oplossing? Ben benieuwd!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 24 February 2021, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Zelfde verhaal hier, @Kpn wat kan ik hier aan doen?

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @Wouter1234567! Balen dat je problemen met het geluid op jouw iPhone ervaart. Om uit te sluiten of het probleem in jouw toestel of in jouw simkaart zit, wil ik je vragen een zogenaamde kruistest uit te voeren. Hierbij ruil je twee simkaarten van twee toestellen om. Als je jouw simkaart in een ander toestel stopt, ervaar je in dat toestel dan problemen met geluid tijdens het bellen? En als je een andere simkaart in jouw toestel stopt, heb je dan nog steeds problemen met geluid tijdens het bellen met jouw toestel?

Hoi Denise! Ik heb inmiddels een andere iPhone, heb nog niet uitgebreid getest maar het lijkt nu te zijn verholpen. Dankjewel voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te lezen dat het met een nieuw toestel opgelost lijkt te zijn! Mocht het probleem in de toekomst terugkeren, trek dan gerust opnieuw aan de bel. We helpen je graag verder. :blush: