Beantwoord

Rexonext reparatie service klacht

  • 2 July 2021
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Beste kpn,

iphone 11 van februari 2020 bevriest het beeld vaak! Touch werkt niet. Vorige week ingeleverd bij de winkel en hij werd op gestuurd. Reactie was geen defect gevonden? Uiteindelijk haalde ik de iphone op bij het postkantoor en ik pak hem uit! Beeld bevroren:( niks doet het meer(harde reset werkt niet). Echt een vreemde service van dat bedrijf! Zeker omdat ik er zelf achterkom dat er een productiefout is geweest . 

 Nu is de telefoon voor de tweede keer verzonden. Kan misschien deze informatie wel aan dit bedrijf gemeld worden? Voordat ik weer een defect toestel terug krijg. Buiten het feit dat ik nu al bijna twee weken een toestel kwijt ben maar wel de volle mep betaal voor mijn abbonement. Voor de rest ben ik super tevreden over kpn. Maar niet over het reparatie bedrijf. 
 

groet greg kaspers

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 July 2021, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Beste @Greg 1985 Kwam jouw serie nummer wel naar voren als je hem invoerde?

Anders zoals op de website staat van Apple een van die manierengebruiken?

 

Reputatie 7
Badge +20

Helaas heb ik er zelf geen zicht op @Greg 1985 Ik zal je feedback doorgeven! Als jouw toestel hier ook onder valt lijkt het me wel de bedoeling dat de reparatiepartner je toestel hiervoor aanmeldt of dit laat repareren.
Niet om je af te schepen maar met een iPhone kun je ook altijd je toestel laten repareren bij een apple winkel. Het kan zijn dat dat sneller is.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!