Beantwoord

simkaart

  • 15 February 2021
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedemiddag. Ik heb de hele morgen problemen met inloggen in mijn gsm. Er wordt gevraagd naar mijn pincode om de simkaart te ontgrendelen. Dat heb ik ingevuld, maar hij blijft terugkomen met de melding dat het het verkeerde nummer is. Ik had gehoopt dat na 3 keer verkeerd invullen ik die zou kunnen ontgrendelen met mijn PUK code. Echter blijft hij mij steeds langer wachten voor ik een nieuwe poging kan doen. Enig idee?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 24 February 2021, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @NoelRoegiest, 

 

wat vervelend dat je de simkaart niet kunt unlocken. Heb je al geprobeerd de simkaart opnieuw in het toestel te doen? Is het inmiddels al gelukt? 

 

Ik wacht je berichtje even af!

Hoi Loes, 

Ik heb de simkaart inderdaad verwijderd en terug ingevoerd.

Even later ging mijn I-phone vanzelf plots opstarten en toen bleek het gereset te zijn naar fabrieksinstellingen.

Ik was dus alles kwijt, want het blijkt nu dat ik geen backup had op mijn cloud (nu wel).

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, maar nu werkt alles weer normaal en durf ik niet die nieuwe simkaart te gebruiken.

Heb nl. geen zin om weer alles opnieuw te doen. 

 

Groeten,

 

Noel

 

Reputatie 7
Badge +17

Wat vreemd dat jou iPhone zichzelf teruggezet heeft naar de fabrieksinstellingen! Dit zou je niet verwachten wanneer je alleen de simkaart verwijderd en opnieuw plaatst. Mogelijk was er iets met de iPhone aan de hand? Goed, je hebt nu dus een nieuwe simkaart ontvangen, maar alles werkt weer. Logisch dat je liever niet de nieuwe simkaart in gebruik neemt. Dit ben je ook niet verplicht. Zolang het werkt, kan je jouw huidige simkaart blijven gebruiken.

Ok, bedankt voor de reactie.

Er gebeuren af en toe wel eens vreemde dingen lijkt me.

 

Met vriendelijke groet,

 

  1. Roegiest