Beantwoord

Spotify probleem op iPhone 7 met iOS 14.1. Zwart scherm na opstarten.

  • 3 October 2020
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Bij opstarten van spotify blijft scherm zwart op mijn iPhone 7 met iOS 14.1

icon

Beste antwoord door Arjen58 6 October 2020, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Arjen58, welkom op het forum! 
Heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden hiervoor? Bij dit soort storingen wil het vaak helpen je toestel even helemaal opnieuw op te starten of anders de app te herinstalleren!

Hoi Thomas,

Inmiddels heb ik iOS 14.01, het is nu zo dat opstarten meestal goed gaat maar kort daarna toch een zwart scherm muziek blijft wel spelen. ik kan opnieuw installeren nog proberen, vroeg me alleen af of je dan alles kwijt bent?

Ik heb diverse keren het toestel uit en na een paar minuten weer ingeschakeld.

Reputatie 7
Badge +20

Je afspeellijsten zijn gekoppeld aan je account dus als je met je zelfde account weer inlogt ben je niks kwijt :) wel moet je eventueel offline afspeellijsten opnieuw downloaden. 

heb net spotify verwijdert, toestel een paar min uitgezet, weer aan en spotify weer 

geïnstalleerd, ik ga kijken of het scherm nu niet meer zwart word, zal morgen ff laten 

weten

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is:blush: . Anders hoor ik het graag!

ik heb nu verschillende keren spotify voor een wat langere periode gebruikt en het blijft goed functioneren, ik ga er vanuit dat het probleem is opgelost.

Dank voor het advies

Het is of de diver er mee speelt maar heb toch weer een zwart scherm.…

muziek speelt gewoon door 

Reputatie 7
Badge +20

Ah balen! Ik denk dat je hiermee het beste dan toch even contact op kunt nemen met Spotify.

 

Klantenservice en ondersteuning

  1. Help-site. Kijk op de Help-site voor antwoorden op je vragen en kom erachter hoe je het meeste uit Spotify en je muziek haalt.
  2. Community. Krijg direct hulp van Spotify-experts. Als er niet al een antwoord op je vraag is, plaats deze dan en iemand zal je snel antwoord geven. Je kunt ook nieuwe ideeën voor Spotify voorstellen of op nieuwe ideeën stemmen. Uiteraard kun je het ook gewoon over muziek hebben met andere fans.
  3. Contactformulier. Als je geen oplossingen vindt binnen Help of de Community, en je wilt contact opnemen met de klantenservice van Spotify, kun je een vraag indienen via het contactformulier.

Â