Beantwoord

telefoon niet op voorraad

  • 16 December 2020
  • 3 reacties
  • 224 keer bekeken

Goedemiddag,

 

ik heb vorige week een abonnement afgesloten met een nieuwe telefoon. Deze was nog niet op voorraad. Nu is mijn vraag wanneer wel? Anders kies ik liever een andere kleur of iets dergelijks uit. 
 

het gaat om de iPhone 12 pro, Graphite 128gb 

 

groetjessss 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 23 December 2020, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Corrie,

 

Ik heb zelf de iPhone 12 Pro Max Graphite 128GB vorige maand aangeschaft, deze duurde door de vele bestellingen 2,5 week. Meerdere keren nagevraagd wanneer deze komt, konden ze niet zeggen maar wel het volgende over andere toestellen en daar wil ik u voor waarschuwen. Allereerst zijn ze nagenoeg allemaal slecht leverbaar door de wereldwijde vraag ernaar. Maar mocht u de keuze maken voor een andere kleur of opslagcapaciteit wordt uw huidige bestelling geannuleerd en een nieuwe gemaakt, dus de tijd die het gaat duren kan dan nog langer worden.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Corrie marrie, welkom op het forum. Zoals @Maurice85 al heeft aangegeven is de IPhone 12 schaars. De verwachting is nu dat wij medio januari weer genoeg IPhone's hebben om iedereen te voorzien.

Ik heb op 28 december jl. een iPhone 11 besteld, waarbij ik na mijn bestelling direct een bericht ontving dat het toestel niet op korte termijn leverbaar is. 
meen beetje flauw om klanten eerst te laten bestellen en dan pas aan te geven dat het toestel niet op voorraad is. 
Nog erger vind ik dat het toestel nu nog steeds besteld kan worden, zonder een waarschuwing van de langere levertijd. 
Best een gevalletje klant misleiding.