Beantwoord

Telefoon niet op voorraad, wanneer wel?

  • 27 May 2020
  • 7 reacties
  • 380 keer bekeken

Hallo, dit mailtje kreeg ik dinsdag van KPN:

Helaas hebben wij de Apple iPhone SE (2020) 64GB, (PRODUCT)RED met bestelnummer ARMOR-989742-1 tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor.
 

Wat is tijdelijk?

Wanneer kan ik de telefoon dan wel ongeveer verwachten?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 4 June 2020, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik heb dezelfde mail ontvangen. En vraag me dus hetzelfde af

Reputatie 7
Badge +13

@Brianneee @Cdv  Welkom op het KPN Forum :-) . Excuses voor de late reactie. Ik heb even gekeken en het klopt dat dit type toestel even niet op voorraad is. Ik heb even navraag gedaan en er komt morgen een nieuwe voorraad binnen. Dan zullen de geplaatste orders op chronologische volgorde worden afgehandeld. Mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag! 

Ik hoop dat ik er ook bij zit.

Want wat houd dat concreet voor mij in. Er is mij door KPN gemeld dat deze telefoon Max vrijdag, vandaag dus, of morgen bij me geleverd wordt

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Brianneee en @Cdv. Hebben jullie inmiddels het toestel of in ieder geval duidelijkheid?Houd natuurlijk ook de bestelstatus in de gaten.

Ik heb mijn telefoon👍😀

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Brianneee en @Cdv. Hebben jullie inmiddels het toestel of in ieder geval duidelijkheid?Houd natuurlijk ook de bestelstatus in de gaten.

Ik heb mijn telefoon👍😀

Kijk, dat lees ik graag. :slight_smile: