Beantwoord

Telefoongesprekken opnemen met TapeACall Pro op iPhone lukt niet meer

  • 29 December 2019
  • 6 reacties
  • 706 keer bekeken

Regelmatig interview ik mensen voor mijn werk. Hiervoor gebruik ik al twee jaar een betaalde app (TapeACall Pro), om de gesprekken op te nemen. Om de gesprekken te kunnen opnemen, bel ik eerst een ‘access number’, vervolgens kan ik het nummer van de interviewkandidaat bellen en zodra ik verbinding heb, voeg ik de gesprekken samen (merge). Zogenaamd ‘threeway calling’.

Ik heb hiermee nog nooit problemen gehad, tot afgelopen maand: ik kan het access nummer bellen, maar zodra ik het derde nummer wil toevoegen, stopt de app met werken en kan ik dus niet meer samenvoegen. 

Het ligt niet aan KPN, want ik kan wel een conference call houden met twee andere partijen. Hier gaat het ‘samenvoegen’ prima. 

Het ligt (denk ik) ook niet aan de app, want ik heb een soortgelijke app geïnstalleerd en daar ontstaat hetzelfde probleem. 

Zou het dan aan iPhone liggen? Ik weet dat er veel issues rondom privacy spelen, maar ik kan niets vinden. Momenteel ben ik nog in gesprek met de developer van de app om een oplossing te vinden, maar nog geen succes. 

Heeft iemand dit probleem vaker gehoord of een idee hoe ik het zou kunnen oplossen? 

icon

Beste antwoord door Eline_iphone 30 December 2019, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Probleem opgelost! 
Ontzettend suf, maar ik kwam er ineens achter dat ik een belangrijke software-update gemist heb. Geen idee waarom, maar na installatie werkt alles weer perfect. 

Topic closed! 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Eline_iphone, als een app ineens niet werkt die je veel voor je werk gebruikt, snap ik dat je dat snel opgelost wilt hebben. Wat gek dat het ineens niet meer werkte.

Ik ben daarentegen blij om te lezen dat het opgelost is met een update! Fijn dat je het hier deelt, mogelijk zijn andere bezoekers hier ook mee geholpen :slight_smile: Laat het gerust op het forum weten als je vragen hebt, of als we iets voor je kunnen doen.

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb hetzelfde probleem. Heb de provider Bpmobile llc hierover benaderd en zij zeggen dit: “

Zorg ervoor dat uw mobiele provider 3-weg conferentiegesprekken ondersteunt en dat dit is ingeschakeld voor uw account. Neem hiervoor contact op met uw mobiele provider. Omdat onze app werkt door een telefonische vergadering tot stand te brengen tussen u, de persoon die u wilt opnemen en een servicenummer dat het gesprek opneemt.”

https://share.icloud.com/photos/080MRTRgzSylfzkTWWhgmeFEA

Zie filmpje in de link.

 

Als je een Android heb kan je een app op je telefoon zetten om gesprekken op te nemen. Evt kan je ook een “oortje” met een voicerecorder gebruiken. Bv deze,ze zijn er ook van andere merken.

https://explore.omsystem.com/us/en/tp-8-telephone-pickup

In het oortje zit geen luidspreker maar een microfoon

 

Reputatie 1
Badge

Het is een iPhone 14

Als er geen recorder apps voor een iphone zijn is zo’n oortje ideaal.