Beantwoord

Telefoonkaart niet lezen

  • 2 June 2020
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Met mijn iPhone 8 geeft aan dat de simkaart niet kan lezen heb de kaart al vervangen

icon

Beste antwoord door Lisa 11 June 2020, 20:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Abelen, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet handig! Je hebt het dan over de simkaart die al vervangen is? Heb je de simkaart ook al in een ander toestel getest, om te kijken of het daar aan ligt of aan je toestel?

Verder is het handig om even te kijken of het simkaartje precies past in het houdertje waar hij in moet. Heb je deze iPhone trouwens al langer en speelt het probleem nu opeens op? Of heb je dit toestel nieuw of overgekocht misschien?

Kaart past goed en in een ander telefoon werkt hij wel goed zal wel iets met de telefoon zijm

Reputatie 7
Badge +24

Hi Abelen. Als de kaart in een ander toestel wel goed werkt dan is mijn conclusie ook dat dit aan je toestel ligt. Je kunt nog wel proberen om te kijken of een andere kaart ook niet werkt in je toestel, dan weet je helemaal zeker of het aan je toestel ligt of niet. 

Heb je dit toestel via ons gekocht in de afgelopen 2 jaar? 

Ik heb de telefoon 7 maand geleden bij KPN gekocht

Reputatie 7
Badge +17

@Abelen Dat is een bijzonder en treurig verhaal. Klopt het dat de simkaart-in-telefoon combinatie de afgelopen 7 maanden wel gewoon gewerkt heeft? Ik adviseer je om met het toestel langs een van onze winkels te gaan. Mijn collega's kunnen dan (voor de zekerheid) testen met een nieuwe simkaart. Mocht deze laatste test niet baten, dan dient het toestel voor garantie opgestuurd te worden. 
Hou je ons op de hoogte?:blush:

Reageer