Beantwoord

Terugbetaling iPad

  • 15 juli 2020
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Op 9 juni heb ik een ipad retour gestuurd. We zijn inmiddels zes weken en 8 telefoontjes verder maar nog steeds geen geld ontvangen. Gaat om een bedrag van 700 euro! Iedere keer worden er dingen toegezegd maar nog steeds geen geld gezien. De Ipad is op 15 juni ontvangen dat is wel bevestigd.

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 juli 2020, 11:56

Goedemorgen @AvG16, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat gaat inderdaad nog om een paar euro, dus ik begrijp heel goed dat je dit lang vind duren. Ik ga er vanuit dat je hem via de webshop hebt aangeschaft, en dat is toch wel een aparte tak bij KPN. Ik kan deze aankopen niet inzien en kan dus ook niet zien of de terugbetaling al ingediend is. Vaak duurt dit inderdaad langer, zo'n 4-8 weken. Maar goed, duidelijkheid hierin is wel fijn! Je zou eventueel nog kunnen proberen om contact op te nemen via dit e-mailadres (staat op de website van de webshop): postordering-zm@kpn.com

Vragen of opmerkingen?

Voor vragen of tips over deze website kunt u contact met ons opnemen. Klik hier om uw vraag of tip aan ons door te geven.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @AvG16, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat gaat inderdaad nog om een paar euro, dus ik begrijp heel goed dat je dit lang vind duren. Ik ga er vanuit dat je hem via de webshop hebt aangeschaft, en dat is toch wel een aparte tak bij KPN. Ik kan deze aankopen niet inzien en kan dus ook niet zien of de terugbetaling al ingediend is. Vaak duurt dit inderdaad langer, zo'n 4-8 weken. Maar goed, duidelijkheid hierin is wel fijn! Je zou eventueel nog kunnen proberen om contact op te nemen via dit e-mailadres (staat op de website van de webshop): postordering-zm@kpn.com

Vragen of opmerkingen?

Voor vragen of tips over deze website kunt u contact met ons opnemen. Klik hier om uw vraag of tip aan ons door te geven.

Reageer