Beantwoord

Twitter werkt niet over 4G netwerk op mijn iPhone

  • 12 April 2021
  • 6 reacties
  • 191 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb van KPN 2000 MB data elke maand , maar zodra ik van Wifi af ben werkt Twitter niet op mijn IPhone 11  via 4G , internet , whatsapp etc werken prima ! ?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 April 2021, 08:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @petertamerus, ik heb daar niet zo snel een verklaring voor. Als de ene site werkt via 4G moet de andere dat ook doen! Heb je je toestel al eens herstart?

Gebruik je de app of bezoek je twitter via een browser? 
In het eerste geval kan het nog iets van een instelling op de iphone zijn dat Twitter geen toestemming heeft om je mobiele internet te gebruiken. 

Op de apple site lees ik hier het volgende over.

Instellen of mobiele data voor apps en voorzieningen worden gebruikt

Tik in Instellingen  op 'Mobiel netwerk' en schakel 'Mobiele data' in of uit voor elke app waarvoor mobiele data kunnen worden gebruikt.

Als een instelling is uitgeschakeld, wordt voor die voorziening alleen wifi gebruikt.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@petertamerus is het nog gelukt je whatsapp werkend te krijgen via het mobiele netwerk?

Reputatie 1

Beste Thomas … super !  Twitter was uitgeschakeld binnen mobile data !

 

Hartelijk dank!

Reputatie 1

Goedemorgen @petertamerus, ik heb daar niet zo snel een verklaring voor. Als de ene site werkt via 4G moet de andere dat ook doen! Heb je je toestel al eens herstart?

Gebruik je de app of bezoek je twitter via een browser? 
In het eerste geval kan het nog iets van een instelling op de iphone zijn dat Twitter geen toestemming heeft om je mobiele internet te gebruiken. 

Op de apple site lees ik hier het volgende over.

Instellen of mobiele data voor apps en voorzieningen worden gebruikt

Tik in Instellingen  op 'Mobiel netwerk' en schakel 'Mobiele data' in of uit voor elke app waarvoor mobiele data kunnen worden gebruikt.

Als een instelling is uitgeschakeld, wordt voor die voorziening alleen wifi gebruikt.

 

 

Gelukt Bedankt Thomas…. daar zat het probleem!

Reputatie 1

Beste Thomas … super !  Twitter was uitgeschakeld binnen mobile data !

 

Hartelijk dank!

@petertamerus is het nog gelukt je whatsapp werkend te krijgen via het mobiele netwerk?

Alles werkt nu….TOP

Reputatie 7
Badge +20

Ah fijn! :) bedankt voor de terugkoppeling Peter!