Beantwoord

Videobeeldbellen

  • 23 February 2021
  • 9 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb een video/beeldbel afspraak om om 9.30. Ik ontvang alleen een mail over een forum. Ik wil weten hoe de afpsraak in zijn werk gaat.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 February 2021, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hulp bij overzetten data oude telefoon naar 12 5G. Ik wil heel graag iemand spreken. Heb een afspraak gemaakt voor een videocall. Ontving vervolgens bericht over dit forum. Geen bevestiging van de videocall en hoe eea in zijn werk gaat.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bottelier, wat vreemd dat je alleen een mail hebt ontvangen over het forum, en niet met uitleg over de afspraak zelf, is het uiteindelijk wel goed gekomen?

Ha Maja,

 

Helaas. ik heb nog niemand gesproken. En dat wil ik héél graag.

Reputatie 7
Badge +20

Dat snap ik helemaal, je wil hier natuurlijk graag mee geholpen worden.

Je hebt nu op onze website gekozen voor de optie om een video afspraak met een KPN adviseur te maken? Zou je wellicht een screenshot kunnen delen hier van de mail die je daarna ontvangen hebt? Ik ben erg benieuwd wat er precies wel en juist niet in staat!

Ha Maja,

Ik krijg de melding dat de tekst max 30.000 tekens mag bevatten. Kennelijk heeft de screenshot die ik in de boodschap had geplakt meer tekens.

Er is vast een makkelijker manier om een screenshot te versturen. Die ken ik alleen niet. Dat is meteen mijn probleem: ik ben niet thuis in dit soort zaken.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, een afbeelding heeft helemaal geen tekens dus ik vraag me af waar dit mis gaat :thinking:

Aangezien de afspraak die je gemaakt hebt inmiddels in het verleden ligt; zou je nogmaals een afspraak in willen plannen? Je hoort daar een bevestiging van te ontvangen, ik hoor graag van je of het dit keer wél goed gaat met een duidelijke uitleg over hoe en wat :slight_smile:

Ha Maja,

ik snap ook niet waarom het uploaden van de screenshot mis is gegaan. Ik heb inmiddels contact gemet Apple support en mijn problemen met de iPhone zijn opgelost.

groeten,

Jan Bottelier 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, heel fijn dat je het op die manier op hebt weten te lossen, zo kan het natuurlijk ook :smiley:

Reputatie 7
Badge +24

Hmm, een afbeelding heeft helemaal geen tekens dus ik vraag me af waar dit mis gaat :thinking:

Ik denk @Bottelier De afbeelding gekopieerd heeft, naar klembord dus, en hier heeft proberen te plakken. Met sneltoets Ctrl+v of met rechtermuisknop en dan "Plakken". Dat is niet de juiste manier om een afbeelding te plaatsen.

Een afbeelding plaats je met dit icoontje:

Â