Beantwoord

Waar blijft mijn iPhone?

  • 24 May 2020
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik heb deze mobiel ook besteld op 23 mei in de kon winkel. Zij verzekerden mij dat hij op voorraad was en zsm oogestuurd zou worden  aangezien mijn huidige iphone niet meer kan bellen. Nu krijg ik echter ook bericht dat hij op dit moment niet leverbaar is. Hoe kan het dat deze informatie  niet beschikbaar is bij voorraadinformatie? En enig idee hoe lang ik er op moet wachten?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Susan_ 31 May 2020, 12:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Nieuwe iphone besteld, welkom op het Forum!

Het is helaas erg druk, vandaar pas mijn late reactie. De voorraad die wij kunnen bekijken is niet real-time, dus het kan voorkomen dat hij opeens niet meer op voorraad blijkt te zijn. Een belofte daarin vind ik dat ook niet kunnen vanuit mijn collega, zeer jammer! Maar mijn vraag is eigenlijk op het moment, heb je hier al meer duidelijkheid over? 

Zo nee, dan kijk ik graag mee. Wil je dan aangeven om welke iPhone 2020 het gaat? Dus kleur en aantal GB? Vul verder je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. Dan kan ik ook nog even de systemen induiken voor je!

Ik ben terug naar de winkel gegaan en een andere mobiel besteld.

Reputatie 7
Badge +21

@Nieuwe iphone besteld oke helemaal goed. Bedankt voor je terugkoppeling hierin!

Reageer