Beantwoord

Bewindvoering wijzigen

  • 8 February 2019
  • 7 reacties
  • 1814 keer bekeken

Per 1 januari j.l heb ik de bewindvoering van mijn vader overgenomen van een extern bureau. Ik heb het online formulier ingevuld en een bevestiging van ontvangst gekregen. Binnen 5 werkdagen zal ik een reactie ontvangen. Niets gehoord. Gebeld met de klantenservice. De wijziging is in behandeling en ik zal, opnieuw, binnen 5 dagen een reactie ontvangen. Opnieuw niets gehoord. In de tussentijd krijgt mijn vader, die Alzheimer heeft, op zijn eigen adres een aanmaning van KPN waar hij compleet van overstuur raakt. Als hij niet binnen 5 dagen de achterstallige betalingen overmaakt (de vorige bewindvoerder heeft dus facturen niet betaald) dan wordt zijn telefoon en internet afgesloten. Opnieuw gebeld met de klantenservice,; het is nog steeds in behandeling maar voor 1 februari zal ik bericht hebben ontvangen. Ik heb nog steeds niets gehoord en ik ben boos. Het is onmogelijk om met de juiste afdeling contact te krijgen. Geen emailadres, direct telefoonnummer of postadres.
Dus mijn vraag: hoe kan ik er, in godsnaam, voor zorgen dat de bewindvoering gewijzigd wordt.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 February 2019, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi Alice. Het klinkt alsof je tegen muren op loopt en ik hoop dat ik jou hier verder mee kan helpen.
Mijn middelen zijn zeer beperkt aangezien het over bewindvoering gaat en dat wordt in de regel verwerkt volgens het proces dat jij zelf al had gevonden. Waar het nu precies mis lijkt te gaan wil ik graag met je onderzoeken.
Kun je je profiel aanvullen met jouw gegevens en die van je vader? En mij daarna een seintje geven?

Ik ga er verder van uit dat je kennis hebt genomen van dit proces:
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/financiele-hulpverlening.htm

Zodra ik een reactie heb ga ik kijken of ik iets voor je kan doen!
Hallo Erwin, dank voor je reactie. Het is inderdaad tegen muren oplopen. Ik heb mijn gegevens in Mijn profiel aangepast en bij Persoonlijke opmerkingen de gegevens van mijn vader opgeschreven.

Ik hoop dat je ons kunt helpen!
Reputatie 3
Badge
KASSA
Dankjewel, @AAlice . Ik zie inderdaad dat er nog geen wijziging is geweest en heb nu een collega van die afdeling gemaild. Zodra ik antwoord heb, laat ik jou dat uiteraard weten en ik hoop dat we dit alsnog netjes kunnen afhandelen.
Ik ken de werktijden van deze collega niet, dus we zullen nog even moeten afwachten.
Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je daar op kunnen reageren, Alice?
Hoi @AAlice . Via een privéconversatie is het ons gelukt om dit met spoed te regelen. Normaliter hoort het reguliere proces te werken maar dat was om een onduidelijke reden mislukt. Ik ben blij dat we dit samen in korte tijd voor elkaar hebben gekregen!
Mochten er in de toekomst anders vragen zijn ( zowel namens jou, als je vader, uiteraard ) weet je mij te vinden! 🙂
Hallo Erwin,

Ook via deze weg heel veel dank voor de moeite en ook voor de snelheid waarmee de wijziging is doorgevoerd! Ik ben heel blij dat het gelukt is.

Ik hoop dat KPN het belang van medewerkers zoals jij erkent.... 💐

Hartelijke groet,
Alice