Per 1 januari j.l heb ik de bewindvoering van mijn vader overgenomen van een extern bureau. Ik heb het online formulier ingevuld en een bevestiging van ontvangst gekregen. Binnen 5 werkdagen zal ik een reactie ontvangen. Niets gehoord. Gebeld met de klantenservice. De wijziging is in behandeling en ik zal, opnieuw, binnen 5 dagen een reactie ontvangen. Opnieuw niets gehoord. In de tussentijd krijgt mijn vader, die Alzheimer heeft, op zijn eigen adres een aanmaning van KPN waar hij compleet van overstuur raakt. Als hij niet binnen 5 dagen de achterstallige betalingen overmaakt (de vorige bewindvoerder heeft dus facturen niet betaald) dan wordt zijn telefoon en internet afgesloten. Opnieuw gebeld met de klantenservice,; het is nog steeds in behandeling maar voor 1 februari zal ik bericht hebben ontvangen. Ik heb nog steeds niets gehoord en ik ben boos. Het is onmogelijk om met de juiste afdeling contact te krijgen. Geen emailadres, direct telefoonnummer of postadres.
Dus mijn vraag: hoe kan ik er, in godsnaam, voor zorgen dat de bewindvoering gewijzigd wordt.