Beantwoord

Compliment aan medewerkers

  • 22 March 2024
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik ben vandaag door drie medewerkers geholpen met een blijkbaar zeer complex probleem. Graag wil ik hen alledrie een groot compliment geven voor het geduldig meedenken en (uiteindelijk) oplossen van mijn probleem! Zeker gesprek 2 (1u10m) en gesprek 3 (56m) vergden nogal wat. Erg bedankt!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 March 2024, 09:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Wat superaardig van je @ManonVLF 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ManonVLF,

Leuk bericht! 

Als je jouw gegevens invult, dan kan een moderator de complimenten doorgeven aan die medewerkers. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en  klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ManonVLF, mooi om te lezen dat je via de klantenservice goed bent geholpen. Helemaal tof om zien dat je de moeite neemt om de medewerkers te bedanken hier via de KPN community.

Als je jouw gegevens invult in jouw forumprofiel, kan ik vervolgens de medewerkers is kwestie jouw bedankje doen toekomen! 

Reageer