Compliment voor de monteur!

  • 3 December 2021
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo forumleden,

 

Na vele ZIGGO jaren vandaag (02-12-2021) overgestapt naar KPN.

Prima werkende monteur met inventieve oplossingen voor aanleg glasvezel via mijn reeds bekabelde netwerk... (5E) was in 2 uur gereed om alles werkend te krijgen! Stopcontact erbij in de meterkast benodigd voor het Modem, gat geboord in de muur naar de computerkamer, stekkertje aan de kabel en... PC doet het weer. Direct getest: 945 MB!! Bijna 20 x zo snel dus.

Er lagen nog 4 aansluitingen te wachten bij de TV, Switch opgehaald uit z'n bus, alles aangesloten en...klaar!

Van koper naar GLASVEZEL... Ik had al een Gigabit abbo bij ZIGGO en behaalde downloadsnelheden tussen de 930 en 935 Megabyte, prima dus. Echter, de uploadsnelheid bleef ver achter en steken op ca. 50 MB max.

Glasvezel geeft nagenoeg d e z e l f d e downloadsnelheid als de uploadsnelheid door een techniek die is voorbereid op de toekomst.

Omdat ik, als Videograaf en YouTuber heel veel video's upload,😁 betekent bovenstaande voor mij een wereld van verschil.

Heb de monteur gecomplimenteerd en een verdiende extra geldelijke beloning meegegeven voor de Kerst. 

(Zie foto bijlagen v.w.b. het verschil - onderste ZIGGO - bovenste KPN) Ook de pin is aanzienlijk beter.

Foto Talentenkaravaan hoort er niet bij, maar krijg ik niet meer weg.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Super!Veel plezier met deze razendsnelle snelheid:wink:

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @RoekiePers!

Kijk dat is altijd leuk om te lezen dit soort berichten. Met een kleine 3 weken kan ik ook eindelijk terug naar glasvezel van ons met deze snelheden, ik kan niet wachten!

Dat je nog maar heel lang plezier van onze diensten mag hebben!

Ps. ik heb de Talentenkaravaan voor je weggehaald :stuck_out_tongue_winking_eye: