Beantwoord

Compliment voor KPN medewerker

  • 25 July 2023
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Graag wil ik Iman complimenteren voor haar geweldige manier van meedenken met de klant. Zij luisterde heel goed , en ging op een zeer empathische manier om met mijn probleem. Zelf kwam ik er niet meer uit, na lang zoeken op KPN website. Na wat ruggespraak met wat collega’s kwam zij voor mij met een prima oplossing waar ik zeer blij van werd. Zelden zo’n rustige, vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad, die mij op een geweldige  manier aan een oplossing hielp. Iman, dank toch voor je inzet en je oplossing. !!!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 July 2023, 17:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Paul wereldreiziger, ik heb je een antwoord gegeven, op jouw post in een ander topic.