De Grote KPN F1 competitie #2

  • 23 February 2023
  • 424 reacties
  • 4229 keer bekeken
De Grote KPN F1 competitie #2

Toon eerste bericht

424 reacties

Ikzelf ben een keer uitgesloten tijdens posten Q2 (toen ook zelf aangegeven, net als @Basdekruijf  dat het een beetje laat was). Regels zijn regels.

Het was overduidelijk dat de eerste 'deadline’ een fout was. Iedereen kent inmiddels de indeling van een Sprintweekend. 

Alle sport is maar een spelletje…. 😄

Ik ben helemaal niet streng hoor 😍

Neem een kopje koffie. Of thee.☕

Reputatie 7
Badge +17

De race is nog niet begonnen en het lijkt nu alweer alsof mijn kansen voorbij zijn. Ik doe mee voor spek en bonen. 😋

Reputatie 7
Badge +17

2) Hoeveel pitstops maakt de winnaar van de race op zondag? 2

Ik juichend op de bank voor het lef nog eventjes een pitstop te maken en voor die snelste ronde te gaan. Spannend ging het toch niet meer worden. Maar dat vind ik dan wel weer leuk. 

Geen rekening gehouden met dat het mij weer een punt kost. Jammer hoor, dit moment. 

Reputatie 7
Badge +19

Ach het is maar een spelletje @PeterG. Jeroen was gisteren veel te laat met de deadline vervroegen. Er zijn immers ook mensen die werken.  
Maargoed als we er zo streng op gaan zitten, ga ik vanaf nu alle posttijden helemaal screenen. 

Op 27 juni 14:13 heb ik reeds de correcte deadline doorgegeven en aangepast met een mention voor iedereen die op dat moment nog geen lijstje had gepost. 
 

Het spijt me dan ook @Basdekruijf maar voor deze race was je te laat. 

Reputatie 7

Geen rekening gehouden met dat het mij weer een punt kost. Jammer hoor, dit moment. 

Ik zat er helemaal naast met de pitstops... 😂 En door alle tracklimits van Sainz had ik Lando een plek te laag voorspeld… maar ik heb liever meer punten voor McLaren dan punten voor mij 😁

Reputatie 7
Badge +19

Race weer achter de rug en dus tijd voor de uitslag.

1: ​​​@Remco_ 11 punten
2: ​​​@Jeroen_dB 9 punten 
3: ​​​@Christian_ 8 punten
4: ​​​@Raymondt 7 punten
5: @Paul_ & @Tympie & @Jasper & @Bram_ 6 punten
6: ​​​@PeterG & @joop2011 & @Chrizziey 5 punten

@Remco_ slaat weer hard toe en pakt weer in zijn eentje de leiding in het Algemeen klassement

Reputatie 7
Badge +16

Op 27 juni 14:13 heb ik reeds de correcte deadline doorgegeven en aangepast met een mention voor iedereen die op dat moment nog geen lijstje had gepost. 
 

Het spijt me dan ook @Basdekruijf maar voor deze race was je te laat. 

Heel eerlijk @Jeroen_dB , als je een reactie aanpast en dan gaat mentionen krijg je daar geen nieuwe email van. Dus ik zag ook bij hoog toeval op het forum vrijdag pas jouw aangepaste tijdstip. 

Reputatie 5
Badge +3

Ach het is maar een spelletje @PeterG. Jeroen was gisteren veel te laat met de deadline vervroegen. Er zijn immers ook mensen die werken.  
Maargoed als we er zo streng op gaan zitten, ga ik vanaf nu alle posttijden helemaal screenen. 

Op 27 juni 14:13 heb ik reeds de correcte deadline doorgegeven en aangepast met een mention voor iedereen die op dat moment nog geen lijstje had gepost. 
 

Het spijt me dan ook @Basdekruijf maar voor deze race was je te laat. 

Geen probleem aankomend weekend weer een nieuwe kans.

Reputatie 7
Badge +19

Nieuwe ronde dit weekend op Silverstone. 

Top 5
1:
2:
3:
4:
5:

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen)
2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag?
3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? 

Deadline: zaterdag 8 juli 16:00

@Christian_ @Chrizziey @Jasper @Bram_ @joop2011 @Paul_ @Tympie @PeterG @Basdekruijf @Remco_ @Jeroen_dB 

Reputatie 7
Badge +20

Top 5
1: Max
2: Russel
3: Sainz
4: Hamilton
5: Perez

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen) Tjunoda
2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag? Max
3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken?  Magnussen

Reputatie 7
Badge +25

Top 5
1: Max
2: Perez
3: Hamilton
4: Alonso
5: Russell

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen) Sargent
2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag? Max
3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? Alpha Taurie

Reputatie 7

Bijna elke keer dat ik Alonso als overwinnaar voorspelde kwam hij op het podium, laten we die tactiek nog eens gebruiken maar dan voor een beter doel… 😁

 

Top 5

  1. Lando Norris 
  2. Oscar Piastri
  3. Charles Leclerc
  4. Sergio Perez
  5. Lewis Hamilton


Bonusvragen

  1. Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen) Nyck de Vries
  2. Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag? Max Verstappen
  3. Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? Williams (met Alex Albon)
Reputatie 7
Badge +9

Top 5
1: Verstappen
2: Sainz
3: Alonso
4: Russel
5: Perez

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen) De Vries
2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag? Sainz
3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? Alpine

Reputatie 7
Badge +19

Top 5
1: Verstappen
2: Leclerc
3: Perez
4: Sainz
5: Alonso

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen) Sargeant
2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag? Verstappen
3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? Alpine

Reputatie 7
Badge +13

1: Verstappen
2: Leclerc
3: Hamilton
4: Perez
5: Sainz

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen) De Vries
2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag? Verstappen
3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? Alpine

Reputatie 5
Badge +3

Top 5
1: Verstappen
2: Perez
3: Sainz
4: Alonso
5: Leclerc

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen) Sargeant
2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag? Verstappen
3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? Alpine
 

Reputatie 3
Badge

Top 5

1: Verstappen

2: Leclerc

3: Sainz

4: Alonso

5: Perez

 

Bonusvragen

1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen) Piastri

2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag? verstappen

3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? ALPINE

Reputatie 7
Badge +16

Top 5
1: Verstappen
2: LeClerc
3: Perez
4: Hamilton
5: Sainz

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen)
Sargeant
2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag?
Verstappen
3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? 
Alpine

Silverstone

Top 5
1: Verstappen
2: Perez
3: Albon
4: Sainz
5: Alonzo

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen)
De Vries


2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag?
Verstappen


3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken?
Mclaren. (Piastri gaat hiervoor zorgen.)

(ingediend: 8-7 om 13:46)

Reputatie 7
Badge +17

Op de valreep:
Top 5
1: Max Verstappen
2: Alexander Albon
3: Sergio Perez
4: Carlos Sainz
5: Logan Sargeant

Bonusvragen
1: Wie eindigt op de laatste plaats in de kwalificatie? (Gridstraffen niet meegenomen) 
Nyck de Vries
2: Welke coureur rijdt na de eerste ronde aan de leiding van de race op zondag?
Max Verstappen
3: Welk team slaagt erin het laatste wk-punt op zondag te pakken? 
McLaren (sorry @Jasper!)

Reputatie 7

Bijna elke keer dat ik Alonso als overwinnaar voorspelde kwam hij op het podium, laten we die tactiek nog eens gebruiken maar dan voor een beter doel… 😁

 

Top 5

  1. Lando Norris 
  2. Oscar Piastri

Het werkte nog ook 😁

Reputatie 7
Badge +19

Race zit er weer op. De nummer 1 was weer super voorspelbaar. Daar scoorden de meeste van ons hun punten mee.  Verder was het nu eens minder voorspelbaar met Mclaren dat op Silverstone het geweldig deed. Betekende wel dat er amper punten zijn gescoord door de voorspellers. 

De uitslag

1: @Paul_  9 punten
2: @Remco_ 6 punten
3: ​​​@Raymondt 5 punten
4: ​​​@joop2011 & @Chrizziey & @Tympie  4 punten
5: ​​​@Jeroen_dB & @PeterG & @Bram_ & @Basdekruijf 3 punten
6: ​​​@Jasper 1 punt

Nu even tijdelijke pauze tot 23 juli. Ik zie jullie in Hongarije en gefeliciteerd @Paul_ met de GP zege. 

Reputatie 7
Badge +25

Hey, cool ja.

Reputatie 7
Badge +19

Komend weekend weer lekker een race!

Top 5
1:
2:
3:
4:
5:

Bonusvragen:
1) Welke coureur wordt 2de in de kwalificatie op zaterdag? (exclusief grid straffen)
2) Welke coureur wordt de eerste uitvaller tijdens de race op zondag? 
3) Op welke plek eindigt Daniel Ricciardo op zondag in de uitslag? 

Deadline: zaterdag 22 juli 16:00

@Paul_ @PeterG @joop2011 @Jasper @Remco_ @Chrizziey @Christian_ @Raymondt @Bram_ @Basdekruijf @Tympie @Jeroen_dB 

Reputatie 7
Badge +20

Top 5
1: Max
2: Russel
3: Perez
4: Alonso
5: Hammilton

Bonusvragen:
1) Welke coureur wordt 2de in de kwalificatie op zaterdag? (exclusief grid straffen) Sainz
2) Welke coureur wordt de eerste uitvaller tijdens de race op zondag?  Hulkenberg
3) Op welke plek eindigt Daniel Ricciardo op zondag in de uitslag? 14

Reageer