Dubio na donderdag 15 februari

  • 16 February 2024
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken
Dubio na donderdag 15 februari
Reputatie 7
Badge +16

Ik heb deze week nog geen nieuwe dwaling gezien, dus ik pak het stokje over! Het is een muzikale dubio om een beetje in het thema van Wereld Radio Dag te blijven!

Stel je voor…! 🥁
Je kunt alleen nog maar één nummer beluisteren voor de rest van je leven! 🤔
Kies je voor een tijdloze klassieker die altijd geweldig blijft of ga je voor je huidige favoriete nummer?

Ik ben benieuwd naar je keuze en natuurlijk ook wat het nummer van jouw keuze is, dus deel vooral een linkje! 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

For me is "2 minutes Silence”. Als ik in de rest of mijn leven alleen een lied kan luisteren, dan heb ik tenminste rust. 😂

 

Reputatie 7
Badge +17

1 nummer voor de rest van mijn leven? Ik denk niet dat ik dat kan, hoor. Ik heb wel fases waarin ik 1 nummer compleet grijs draai, maar voor altijd? Nah. Bovendien: Dan moet ik kiezen en ook dat kan ik niet. 😋

 

En jullie dan? @Alexandra van KPN @Paul van KPN @Jeroen van KPN @Alex van KPN @Erik van KPN @Jasper van KPN @Remco van KPN @Jan van KPN @Maja van KPN @Thomas van KPN @Erwin van KPN @Marcia van KPN @Vikash van KPN @Sanne van KPN @Ron van KPN @Liesbeth van KPN @Frenk van KPN

@PeterG @wjb @Noordzee @Raymondt @TijtheMan @RBxx @Joris62 @driemaster @HansaanZet @SaltyBart 

Reputatie 7
Badge +13

Voor mij hangt het ook echt af van de stemming en het moment, ik kan mij dus ook niet echt vastpinnen op één nummer. Ik heb net een LP gekocht van Nick Cave en draai die aardig grijs op dit moment :-) . 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Geen muzieknummer, dat is voor mij niet te doen. Daarom kies ik (buiten mededinging voor de volgende dubio) voor dit filmpje: 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Dan kies ik voor om helemaal geen muziek te kiezen. Gewoon luisteren naar de geluiden die de natuur (wind/regen/……….. ) produceert.

Reageer