Dwaling op dinsdag 23 juni 2020

  • 23 June 2020
  • 29 reacties
  • 611 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21
  • Superuser
  • 15551 reacties

Hallo allemaal, 

Deze week is het mijn beurt voor een Dwaling op Dinsdag. Hier zijn weer twee puzzels voor jullie.

 

Dwaling 1  -  een vingeroefening, geen verborgen “instinkers”

Dwaling 2  -  Let hier goed op de details !!

 

Zet het antwoord in witte letters zodat de oplossing niet direct zichtbaar is voor de andere deelnemers.

Heb je bij nader inzien een andere oplossing? Pas jouw eerdere reactie dan niet aan, maar plaats een nieuwe reactie met die oplossing. 

Jullie hebben de hele dag de tijd. Vanavond zal ik de winnaar bekend maken. Succes!


29 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Ik ben vandaag voor 't eerst sinds 3 maart weer een dag naar kantoor geweest. Ben daarom veel te moe voor dit soort problemen :thinking::innocent:

Dan ben je dus hoognodig aan 6 weken vakantie toe toch?

Reputatie 7
Badge +19

@RBxx Gemist, jammer! En twee zelfs, de eerste past wel mooi bij de zomerse temperaturen deze week :grin::sunny: Ik doe de volgende keer graag weer mee.

Reputatie 7
Badge +21

Komende dinsdag heb je weer een kans @Alexa_ . 

@huistijger is een vroege vogel :smile_cat: , dus ik verwacht dat je dan de hele dag de tijd hebt.

Ik ben vandaag voor 't eerst sinds 3 maart weer een dag naar kantoor geweest. Ben daarom veel te moe voor dit soort problemen :thinking::innocent:

Dan ben je dus hoognodig aan 6 weken vakantie toe toch?

' k Heb er net 3 weken opzitten, met een reis naar Voucheria:thinking::innocent::wink:

Reageer