Dwaling op Donderdag 31 maart 2022

  • 31 March 2022
  • 29 reacties
  • 632 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Het is mijn beurt om deze week de Dwaling op Donderdag aan jullie voor te leggen.

Dwaling: 1) Zoek de balans!
Hoeveel weegt elk object?

Vierkant =
Ster = 
Klaver =
Maan =

Dwaling 2) Neem de tijd. Wat komt er op het vraagteken te staan?
 

Deel je antwoorden in het wit, dan blijft het voor iedereen spannend. Veel succes!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Super! Op het nippertje vanochtend nog een klein foutje in mijn antwoord gezien en gecorrigeerd, en dan toch nog de eerste. Wat leuk! Ik ga dan ook zeker proberen iets leuks voor volgende week te verzinnen. 😎

@Nadia , bedankt, niet alleen voor deze dwaling, maar ook voor al jou support in dit forum de laatste jaren. Wij zullen je zeker missen! Maar uiteraard alsnog veel succes met je nieuwe uitdaging. Zet hem op!👍

Vanaf morgen begin ik een nieuw avontuur bij inSided. Dit is uiteraard de meest fantastische uitsmijter om mijn deelname aan de community af te sluiten. Dank allemaal voor de fijne tijd op het KPN Forum!

 

 

Veel plezier met je nieuwe baan alvast!😉

Wel opvallend dat er de laatste tijd veel weg gaan,Maar dat zal wel toeval zijn.

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt, @RBxx dat ik deze week de Dwaling mocht maken.

Graag gedaan @Nadia .

Ik vond het leuk dat ik vorige week jou persoonlijk kon vragen of jij, als winnaar van ‘mijn’ dwaling, deze week de dwaling wilde verzorgen. En wat voor een dwaling!!

Ik herhaal wat ik je in ons gesprek afgelopen week zei: het spijt me (voor ons 😉) dat je weggaat bij KPN en het forum. We gaan je missen. Bedankt voor de samenwerking.

Ik wens je veel succes bij je nieuwe baan.

Reputatie 7
Badge +10

Dit was wel een hele grote “instinker”  ……………………….  ;-)