Forum topics

  • 11 May 2020
  • 6 reacties
  • 554 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Lijkt me dat de forum moderators van dit forum voor een Guinness book of record plaatsing gaan. 

15 stickies in de top. :rofl::disappointed_relieved:


6 reacties

Ik tel er 14 bovenaan bij “Interactieve TV”. Maar dat is inderdaad een flinke hoeveelheid. Geeft wel aan dat het actief is bij KPN :relaxed: .

Peter,

Ik eerst ook, maar dat grootte blok is in feite ook een stickie. (Ik had dus ook eerst 14 tot ik dat zag).

Maar heb je ook gecontroleerd hoe oud de meeste stickies zijn? Dus de emoticon die jij hebt geplaatst kan beter :tired_face: zijn. Jij hebt waarschijnlijk ooit die Werner wel een keer gezien, maar ik niet. 

Stickies zijn in internationale forums voor actieve zaken. 

Dus bijvoorbeeld: Problemen met KPN 4K apparatuur. :kissing_smiling_eyes:

Wat is er niet actueel aan het resetten van een ontvanger. Die van Werner die je noemt. Dat komt nog dagelijks meerdere keren ter sprake. Dan kan het maar beter makkelijk te vinden zijn.

Al die sticky's in Interactieve TV slaan op veel voorkomende zaken en FAQ. Wel veel, maar prima wat mij betreft.

Wat is er niet actueel aan het resetten van een ontvanger. Die van Werner die je noemt. Dat komt nog dagelijks meerdere keren ter sprake. Dan kan het maar beter makkelijk te vinden zijn.

Al die sticky's in Interactieve TV slaan op veel voorkomende zaken en FAQ. Wel veel, maar prima wat mij betreft.

 

Dit vinden we op de KPN website. 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Nu komt hier wel bij, dat althans in mijn situatie het zoekmechanisme van KPN ongewoon traag is, nog trager dan op de meest amateuristische amateur website. 

Stickies stoten af, mensen herkennen een forum niet meer als forum als de “page” waar naar ze kijken na opening alleen maar stickies bevat. Bij dit forum moet je 2 pagina’s door oude meuk scrollen. 

Het geeft althans aan mij zo’n gevoel dat KPN medewerkers moeite hebben met de KPN web pagina’s, waar dit overigens zeer uitgebreid opstaat. Ik ben niet uniek, dus ik verwacht dat dit bij meer het geval is. 

Jij bent dit gewoon, maar probeer eens vanuit de bril van iemand die nieuw is bij KPN te kijken. (Geldt overigens voor meer “regulars” hier).

oude meuk

tja, ik zie dat dus anders.

probeer eens vanuit de bril van iemand die nieuw is bij KPN

Nou snap ik waarom ik het bij Ziggo zo lastig kan vinden allemaal! :wink: . Pleuris gezoek i.d. website i.p.v. overzichtelijke sticky’s :kissing_smiling_eyes:.

Ik heb jarenlang een groot forum beheerd van een weblog site die niet meer bestaat. Ook daar werkten we op deze manier met sticky's.

oude meuk

tja, ik zie dat dus anders.

probeer eens vanuit de bril van iemand die nieuw is bij KPN

Nou snap ik waarom ik het bij Ziggo zo lastig kan vinden allemaal! :wink: . Pleuris gezoek i.d. website i.p.v. overzichtelijke sticky’s :kissing_smiling_eyes:.

Ik heb jarenlang een groot forum beheerd van een weblog site die niet meer bestaat. Ook daar werkten we op deze manier met sticky's.

Peter,

Dit is een zwakte bod. Je spiegelen aan bedrijven waar het ook slecht gaat heeft nooit tot langdurige resultaten geleid. 

Ik ben ook altijd kritisch geweest op Ziggo (broadband verbindingen). 

Maar als ik hier lees dat Ziggo een meer maatschappelijk gericht pakket levert dan KPN begin ik me toch af te vragen of dat nog wel van deze tijd is. 

Ik heb even naar de website van ze gekeken en ja, dat heeft dezelfde kwaliteit als KPN. 

Reageer