Beantwoord

Goed geholpen door klantenservice, rest kan er wat van leren

  • 4 March 2024
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Net voor de 6e keer sinds vorige week met de klantenservice over mijn kapotte. Nog steeds is mijn probleem niet opgelost, maar de vriendelijkheid en bereidbaarheid om te helpen van klantenservice medewerkster was een verademing. Al 5 dagen wordt mij beloofd dat ik terug wordt gebeld, en elke nieuwe dag kreeg ik te horen "sorry dat het niet is gelukt, maar morgen wordt je gegarandeerd gebeld" of werd me zelfs een monteur beloofd. Deze mevrouw was de EERSTE die me geen valse beloftes gaf, en toen ik vroeg of ik (zoals vanochtend weer beloofd) vandaag nog gebeld zou worden, zei ze dat het eerlijk gezegd waarschijnlijk niet meer ging gebeuren. Nog steeds super gefrustreerd, maar ben nog geen enkele keer zo goed geholpen. Ik weet niet meer wie ik aan de lijn had, maar zeg maar tegen de manager dat haar collega's nog wat van haar kunnen leren.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 March 2024, 16:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Wat een lief bericht van je! En zeer attent om je ervaring die je met de klantenservice hebt gehad hier te delen. 

Hopelijk kan een KPN-moderator ervoor zorgen je bericht door te geven aan de juiste persoon 🤗

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @CharlyB_, wat mooi dat je de moeite neemt om dit bericht hier op de KPN community te delen over mijn collega! Als jij nog jouw forumprofiel zou willen invullen, dan kan ik jouw bericht doorgeven aan de desbetreffende collega en haar manager. 

Reageer