Beantwoord

Melding "Geen toegang tot webpagina, in "De Huiskamer"

  • 10 March 2024
  • 9 reacties
  • 206 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ik volg het forum “De Huiskamer” en krijg dus altijd een email als er een nieuwe topic is geopend. Maar recentelijk kreeg ik een email maar toen ik op deze email klikte kreeg ik de melding “Je hebt geen toegang tot deze pagina”.

https://forum.kpn.com/topic/show?tid=610322

Wat is hier aan de hand ?

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 10 March 2024, 11:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @WMG-N 
Dat was een topic van een moderator, alleen bedoeld voor de superusers. Per ongeluk in de huiskamer geplaatst, maar daarna snel verhuisd naar een besloten deel van het forum.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @WMG-N, wat @RBxx aangeeft klopt inderdaad. Per abuis was er in de Huiskamer een topic geplaatst dat daar niet hoorde. 

Reputatie 7
Badge +10

En dit schijnt wel vaker te gebeuren, niet waar ?

Ik vreesde even dat ik tegen de regels van dit forum had gezondigd en daarom geen toegang kreeg.

Reputatie 7
Badge +21

Dat is geen regelmatige gebeurtenis. Wat wel eens voorkomt zijn dubbele topics van dezelfde forumgebruiker. Die topics worden vaak samengevoegd of één wordt verwijderd door een moderator. Dan kan jij ook uitkomen op een “dode” link.

Als jij zou zondigen tegen de forumregels, krijg je dat eerst te horen via PB van de moderators😉

Reputatie 7
Badge +10

Ik kreeg ook het aanbod om tot de groep “superusers” te mogen toetreden maar ik moet daar nog eens FORS over nadenken.

Ik kreeg ook het aanbod om tot de groep “superusers” te mogen toetreden maar ik moet daar nog eens FORS over nadenken.

Dan moet je eerst door de ‘ballotagecommissie’ via Teams @WMG-N 

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik kreeg ook het aanbod om tot de groep “superusers” te mogen toetreden maar ik moet daar nog eens FORS over nadenken.

Dan moet je eerst door de ‘ballotagecommissie’ via Teams @WMG-N 


Deze opmerking is geheel een eigen aanname, @Nomen Nominandum.
Het lijkt mij niet meer dan vanzelfsprekend dat er op een informele en laagdrempelige manier met elkaar kennis gemaakt wordt. Het is voor ons alleen maar leuk om het gezicht achter een gebruikersnaam te zien en iemand te leren kennen: niets meer en niets minder.

Reputatie 7
Badge +24

Ik kreeg ook het aanbod om tot de groep “superusers” te mogen toetreden maar ik moet daar nog eens FORS over nadenken.

Ik was ooit superuser. Maar ze hebben mij er weer uitgeknikkert. Ik was niet actief genoeg kennelijk. 

Ik kreeg ook het aanbod om tot de groep “superusers” te mogen toetreden maar ik moet daar nog eens FORS over nadenken.

Ik was ooit superuser. Maar ze hebben mij er weer uitgeknikkert. Ik was niet actief genoeg kennelijk. 

Heeft de ‘ballotagecommissie’ dan nooit uitleg gegeven waarom je geen ‘superuser’ meer mocht zijn @Nick83 . Het lijkt me niet meer dan billijk dan dat er uitleg gegeven wordt waarom men geen gebruik meer wenst te maken van je diensten, ook al is het op ‘vrijwillige’ basis.

 

Reageer