Beantwoord

Mogelijkheid om geocache te plaatsen in oude kast van PTT draadomroep

  • 22 April 2022
  • 8 reacties
  • 160 keer bekeken

Bij mij in de buurt hangt een oude kast van de PTT draadomroep.

 

Het lijkt mij leuk om hier een geocache in te plaatsen. De kast is duidelijk niet meer in gebruik.

Bij de geocache wil ik dan ook een stukje geschiedenis toevoegen over wat de draadomroep was en wanneer het actief was. De sporen zijn in deze wijk nog duidelijk zichtbaar. Loden kabels over de achtergevels etc.

 

Wie van KPN kan hier iests over zeggen, ik zou graag toestemming hebben.

 

Bedankt alvast !

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 23 April 2022, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gouwestad ,

Je zit hier op het forum van de provider KPN. 

 

Je kunt jouw vraag beter stellen aan KPNNetwerk. Onderin de pagina van de link staan hun contactgegevens: 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Reputatie 7
Badge +7

@Gouwestad Mocht je toestemming hebben gekregen en de cache geplaatst hebben, wil je hier dan de link van de cachepagina plaatsen? Als het een beetje in de buurt is, ga ik 'm loggen 😀

Doe ik, de vraag staat uit bij kpn netwerk, verwacht binnen 3 weken een reactie.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Gouwestad , ik denk dat je beter maandag contact op kan nemen met KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. 

KPN Netwerk houdt zich bezig met glasvezel.

Hoi @Gouwestad . Ik sluit me aan bij het antwoord van @RBxx .  

Laat je weten hoe het afloopt en wat ze zeggen? 

Ga ik dat maandag even proberen, ik laat de uitkomst weten.

bedankt voor de tip

 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Gouwestad , benieuwd of het lukt.

Houd er rekening mee dat dit soort oude PTT kasten vaak nog gewoon in gebruik zijn.
Deze ‘verdeelstekkers’ hebben weinig tot geen aandacht of onderhoud nodig.

 

Reputatie 7
Badge +21

Ben je al wat wijzer geworden @Gouwestad ? Is de kast nog in gebruik of niet meer?