Beantwoord

Opruimen na vervuiling door KPN verkopers

  • 22 March 2023
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Vanmiddag kwamen in Veldhoven 2 verkopers uit een Audi a4 gestapt, direct na uitstappen gooiden ze een blikje energy drink en een of andere plastic op straat.

 

Los van het slecht parkeren waardoor andere auto’s er amper door konden, kan nu dus ook iemand achter de mannetjes gaan opruimen?!

 

Ik heb het blikje braaf op het dak van hun auto gezet, in de hoop dat ze de hint zouden begrijpen. In plaats van het besef te hebben dat ze zich als een hufterige pauper gedragen, hebben ze het blikje stiekem weer ergens op straat tegen een schutting gezet. Foto van 1 van de 2 verkopers op aanvraag beschikbaar.

 

Graag vervolg acties naar deze medewerkers. 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 24 March 2023, 15:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Theo anti pauper

Een verkoper van KPN vertegenwoordigt toch het bedrijf. Dus dan is afval op straat gooien niet netjes. Bovenop het feit dat het ook niet netjes is als je geen bedrijfsnaam op je jas hebt staan. 

Wil je je profiel invullen? Dan ga ik contact opnemen met het team dat hierover gaat. Laat daarbij vooral gegevens achter waarmee goed uitgezocht kan worden om wie het gaat. Zoals waar het was en hoe laat.

De foto heb ik voorlopig nog niet nodig. Maar bewaar deze voor het geval dit later toch nog gevraagd wordt.

En bedankt voor de melding. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Theo anti pauper. Ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik wil toch graag deze melding voor je doorzetten. 

Wil je nog laten weten of het lukt de gevraagde informatie te geven?