Beantwoord

Verschil in prijsoverzicht en contract

  • 19 March 2021
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Zojuist heb ik het abonnement verlengd, nu zie ik in het prijsoverzicht een lager bedrag (23 euro) dan in het contract (28 euro)? Ik heb akkoord gegeven op het bedrag in het prijsoverzicht.

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 March 2021, 20:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Oh, je wilt meer betalen dan je gaat betalen…..:confused::smirk:

Maar goed, het is € 5 korting. Dat krijg je op een mobiel abonnement als je minimaal nog één mobiel abonnement op hetzelfde adres hebt. … ook internet thuis via kpn hebt.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @IndioF ,

Op de bevestiging staat altijd de bruto prijs. Want de korting wordt alleen verleend zolang je aan de voorwaarden voldoet. 

Dan lijkt het verder erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Oh, je wilt meer betalen dan je gaat betalen…..:confused::smirk:

Maar goed, het is € 5 korting. Dat krijg je op een mobiel abonnement als je minimaal nog één mobiel abonnement op hetzelfde adres hebt.

 

​​​Wat @PeterG aangeeft, is niet correct. Als je alleen twee mobiele abonnementen hebt, krijg je bij KPN Hussel geen 5 euro korting. Je krijgt alleen een korting (2,50, 5 of 7,50 euro) als je ook minimaal internet-thuis afneemt bij KPN.Â