Beantwoord

Waar is JanD gebleven?

  • 17 October 2023
  • 14 reacties
  • 516 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +6

Beetje rare vraag maar aangezien JanD een trouw bezoeker en poster was op dit forum vraag ik me af of iemand weet waarom hij zijn account heeft opgezegd?

icon

Beste antwoord door RBxx 17 October 2023, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ferry1984 , zie dit topic met zijn laatste bericht op het forum

 

JanD schreef:
Tijd om forumtechnisch met pensioen te gaan en een nieuwe uitdaging aan te gaan.

Reputatie 6
Badge +6

Ahh dankje Ruud!

Reputatie 7
Badge +9

Aha, het viel mij van de week ook al op. Ik had dat afmeldtopic nooit bekeken, dus bedankt!

Reputatie 6
Badge +6

Aha, het viel mij van de week ook al op. Ik had dat afmeldtopic nooit bekeken, dus bedankt!

Nee ik ook inderdaad niet, ik wist niet eens dat die bestond🙈

Jammer zeg. 

Met googlen zie ik ook dat zijn profiel weg is:

https://forum.kpn.com/members/jand-339385

Ik bezoek dat afmeld topic ook nooit. En dus deze van JanD ook gemist. Dat afscheid had beter gekund.

Reputatie 7
Badge +21

Er is nog contact geweest (via privébericht) tussen JanD en @Shyrin_ (Community manager) maar JanD heeft kennelijk voor deze manier gekozen.

Was mij inderdaad ook opgevallen, zag ook zijn bericht in het afmeld topic.

Ik had het bij hem niet verwacht, maar ik begrijp de keuze opzich wel.

Reputatie 7
Badge +16

... ik wist niet eens dat die bestond🙈

Vergeet ook maar weer snel dat ie bestaat… 😝

Ik vind het geen rare vraag: zelfs héél betrokken en aardig dat het je opvalt en je ernaar vraagt 💚!

Hij is heel lang actief geweest op ons forum, en daarvoor op het forum van Telfort. Hij was heel betrokken, actief en hield ons scherp! Wij vinden het echt heel erg jammer dat JanD met forumpensioen is gegaan! 
 

Er is nog contact geweest (via privébericht) tussen JanD en @Shyrin_ (Community manager) maar JanD heeft kennelijk voor deze manier gekozen.

Zeker! Ik ken JanD als een standvastige man. Ik had hoog en laag kunnen springen, verkleed als Maatje kunnen bungee jumpen van ons hoofdkantoor (Toren op Zuid Rotterdam) of met de KPN Audi GT E-tron naar zijn huis kunnen rijden om hem over te halen om te blijven… Het was mij echt niet gelukt. 
 

Jammer zeg. 

Met googlen zie ik ook dat zijn profiel weg is:

https://forum.kpn.com/members/jand-339385

Ik bezoek dat afmeld topic ook nooit. En dus deze van JanD ook gemist. Dat afscheid had beter gekund.

Hij heeft aangegeven nog mee te lezen, maar zonder een forum account. Dus dit topic en hoe jammer jij zijn vertrek vindt, zal hij vast lezen! 😉

Voor als hij dit topic inderdaad meeleest:

Mij is bij gebleven dat Jan een keer aanbood het modem te vervangen bij een klant die daar zelf niet de mogelijkheid in had.

Ik vond dat echt heel sociaal en lief van hem👍

Reputatie 7
Badge +9

Het was mij ook niet opgevallen.

Jan, als je meeleest, dankjewel voor je hulp al die jaren! Veel succes en plezier met alle nieuwe uitdagingen die er op je pad komen.

Reputatie 7
Badge +21

Hi Willy22, zoals JanD in het genoemde topic aangaf verlaat hij alleen het forum, niet KPN.

JanD schreef:
Tijd om forumtechnisch met pensioen te gaan en een nieuwe uitdaging aan te gaan.

Ik heb het altijd met veel plezier gedaan en zal nog regelmatig het forum bezoeken voor updates aangaande mijn abonnement(en) bij KPN.

Het is jammer dan JanD weg is. 

Maar het hoe en waarom is toch echt alleen zijn zaak.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het een en ander verwijderd hier omdat het off topic is. We hoeven hier niet te speculeren. De vraag is waar JanD is gebleven. Nou zoals gezegd met forumpensioen. Dat vinden wij jammer, want zijn hem erg dankbaar voor zijn bijdrage hier de afgelopen jaren. maar respecteren uiteraard zijn keuze en wensen hem het alle beste. 

Reputatie 7
Badge +10

Afgaande op mijn informatie (geplukt vanaf dit KPN forum) heeft "JanD” zijn abonnement opgezegd.