Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

  • 13 February 2023
  • 197 reacties
  • 4017 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account
Reputatie 7
Badge +16

Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! 

Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. 

Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*

We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. 

*Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. 
Bron

Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen  te verwerken. 


197 reacties

Gaarne afmelden voor het forum

Reputatie 7
Badge +16

Gaarne afmelden voor het forum

Forum voegt voor mij niets toe. Graag account verwijderen.

Reputatie 7
Badge +16

Forum voegt voor mij niets toe. Graag account verwijderen.


Jammer, @Paefi! Wel bedankt voor het delen van je mening op ons forum. Jouw account is bij deze verwijderd. 

Is het mogelijk mijn account te verwijderen? Ik gebruik het forum niet meer :)

Reputatie 7
Badge +16

Is het mogelijk mijn account te verwijderen? Ik gebruik het forum niet meer :)

Dat is zeker mogelijk. Het is bij deze geregeld!

Ik wil mij afmelden op dit forum.

 

Mvg hans

Reputatie 7
Badge +16

Ik wil mij afmelden op dit forum.

 

Mvg hans


Ik heb jouw verzoek verwerkt, Hans! 

Willen jullie mijn forumprofiel verwijderen?

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Willen jullie mijn forumprofiel verwijderen?

Bedankt!


Het was kort maar krachtig: jouw profiel is bij deze verwijderd, @Jeronimoow.

Beste forumbeheerders en mede-forumleden.

Er is een tijd van komen en gaan.

Al ruim 20 jaar ben ik actief op telecom fora, eerst bij Zonnet/Versatel/Tele2, daarna bij UPC/Ziggo en nu sinds 2018 bij Telfort/KPN.

Tijd om forumtechnisch met pensioen te gaan en een nieuwe uitdaging aan te gaan.

Ik heb het altijd met veel plezier gedaan en zal nog regelmatig het forum bezoeken voor updates aangaande mijn abonnement(en) bij KPN.

Beleefd verzoek ik het moderatieteam mijn forum-account op te heffen en mij daar een bevestiging van te sturen naar het bij jullie bekende e-mailaccount.

Ik wens jullie alle goeds voor nu en de toekomst.

Vriendelijke groeten

JanD

Ik wil graag mijn account verwijderen, dank!

 

Admin: samengevoegd met lopend topic

Reputatie 7
Badge +20

@Cuja, je bedoelt dit forum account? Bij akkoord verwijder ik het. 

Reputatie 7
Badge +16

Beste forumbeheerders en mede-forumleden.

Er is een tijd van komen en gaan.

Al ruim 20 jaar ben ik actief op telecom fora, eerst bij Zonnet/Versatel/Tele2, daarna bij UPC/Ziggo en nu sinds 2018 bij Telfort/KPN.

Tijd om forumtechnisch met pensioen te gaan en een nieuwe uitdaging aan te gaan.

Ik heb het altijd met veel plezier gedaan en zal nog regelmatig het forum bezoeken voor updates aangaande mijn abonnement(en) bij KPN.

Beleefd verzoek ik het moderatieteam mijn forum-account op te heffen en mij daar een bevestiging van te sturen naar het bij jullie bekende e-mailaccount.

Ik wens jullie alle goeds voor nu en de toekomst.

Vriendelijke groeten

JanD


Dit vind ik nu jammer! Ik heb een privébericht naar je verzonden.

@Cuja, je bedoelt dit forum account? Bij akkoord verwijder ik het. 

Ja graag!

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn forum profiel te verwijderen. alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Fris-Ian. Ik heb zojuist jouw KPN Forum account verwijderd.😊

Graag wil ik mijn account ook verwijderd hebben op het forum. Ook wil ik vriendelijk vragen om mij niet te taggen na het sluiten van mijn account. Dank.

Reputatie 7
Badge +16

Graag wil ik mijn account ook verwijderd hebben op het forum. Ook wil ik vriendelijk vragen om mij niet te taggen na het sluiten van mijn account. Dank.

Bedankt voor jouw verzoek, jouw account is bij deze gewist.

Omdat mijn vaders prepaid telefoonnummer zonder waarschuwing onbruikbaar is gemaakt, wil ik graag mijn account laten verwijderen.

Reputatie 7
Badge +16

Omdat mijn vaders prepaid telefoonnummer zonder waarschuwing onbruikbaar is gemaakt, wil ik graag mijn account laten verwijderen.

Ik begrijp dat je geen gebruik meer wenst te maken van het forum, jouw account is bij deze opgeheven.

Moderator,

Ik kies ervoor niet langer lid te zijn van het KPN Forum en dat mijn account wordt afgesloten. Ik begrijp dat mijn profiel op deze community pagina wordt verwijderd en mijn activiteiten, zoals je topics, reacties en likes worden gemarkeerd als ‘anonymous’. 

Met vriendelijke groet,

Hi! Graag wil ik mijn forum account en posts laten verwijderen. Bij voorbaat dank!

Ik wil mijn lidmaatschap van KPN forum opzeggen. Reden het was niet mijn bedoeling om lid te worden

Doordat ik bezig was met het aanvragen van het omruilen van een booster kwam ik in de war en vulde

ik een formulier in waarvan ik dacht dat het om informatie ging.  Ik kreeg vervolgens een mailtje dat ik 

lid was geworden van het kpn forum. 
 

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil mijn lidmaatschap van KPN forum opzeggen. Reden het was niet mijn bedoeling om lid te worden

Doordat ik bezig was met het aanvragen van het omruilen van een booster kwam ik in de war en vulde

ik een formulier in waarvan ik dacht dat het om informatie ging.  Ik kreeg vervolgens een mailtje dat ik 

lid was geworden van het kpn forum. 

Jouw account is bij deze opgeheven. 

Reageer