Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

  • 13 February 2023
  • 197 reacties
  • 4017 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account

Toon eerste bericht

197 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Graag mijn account verwijderen.

Graag mijn forum account verwijderen :) thanks 

Reputatie 7
Badge +16

Graag mijn forum account verwijderen :) thanks 

Done! Geen dank!

Graag mijn forum account verwijderen en berichten Anonimiseren. 

Daarnaast wil ik geen berichten meer ontvangen nav de posts van de afgelopen periode.

 

Reputatie 7
Badge +16

Graag mijn forum account verwijderen en berichten Anonimiseren. 

Daarnaast wil ik geen berichten meer ontvangen nav de posts van de afgelopen periode.

Als je geen account meer hebt, ontvang je ook geen berichten meer. Jouw account is bij deze opgeheven.

Graag mijn account verwijderen, aangezien er niet meer gereageerd word op mijn topic vanuit kpn.

Graag mijn KPN Forum account met de bijbehorende persoonsgegevens verwijderen. Dank! 

 

Admin: samengevoegd met topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +16

Graag mijn account verwijderen, aangezien er niet meer gereageerd word op mijn topic vanuit kpn.

We hebben ons best gedaan vanuit het forum. Als het resultaat niet helemaal naar wens is behandeld door onze afdeling Klantenreacties, dan kun je dat bij hen aangeven.
 

Graag mijn KPN Forum account met de bijbehorende persoonsgegevens verwijderen. Dank! 


Jullie accounts zijn bij deze verwijderd!

Hallo,

Is het mogelijk om mijn KPN Forum account te laten verwijderen en naam etc. anoniem te maken? Ook het verwijderen van forumberichten?

 

Admin: samengevoegd met topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +16

Hallo,

Is het mogelijk om mijn KPN Forum account te laten verwijderen en naam etc. anoniem te maken? Ook het verwijderen van forumberichten?


Ja, dat is mogelijk, met de onderstaande kanttekening:
 


Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van het KPN Forum en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*

 

Jouw account is bij deze verwijderd.

Verwijder mij maar van dit forum 

@Kpn @Shyrin van KPN @Sanne van KPN @Remco van KPN Mijn forum account mag verwijderd worden. Er wordt niet echt gereageerd door jullie. Ik vind het ook raar dat alleen jullie dit kunnen doen… gaat tegen privacy in. Maar graag mijn forum account en berichten verwijderen aub

Hoi kunnen jullie mijn KPN forumprofiel verwijderen? 

Reputatie 7
Badge +16

Verwijder mij maar van dit forum 

 

Hoi kunnen jullie mijn KPN forumprofiel verwijderen? 


Jullie profielen zijn verwijderd!

Reputatie 7
Badge +16

@Kpn @Shyrin van KPN @Sanne van KPN @Remco van KPN Mijn forum account mag verwijderd worden. Er wordt niet echt gereageerd door jullie. Ik vind het ook raar dat alleen jullie dit kunnen doen… gaat tegen privacy in. Maar graag mijn forum account en berichten verwijderen aub


Jouw topic is nog in behandeling bij Sanne, @MilaW. We behandelen vragen en reacties op volgorde van binnenkomst, zodat iedereen eerlijk op volgorde geholpen wordt. Er kan tijd tussen reacties zitten, zeker als de moderator die je topic in behandeling heeft ook geniet van vrije tijd. 

Wil je een reactie van Sanne nog afwachten of is jouw vraag intussen al beantwoord via onze telefonische klantenservice? 
Ik lees het graag even voordat we jouw account opheffen. 

@Kpn @Shyrin van KPN @Sanne van KPN @Remco van KPN Mijn forum account mag verwijderd worden. Er wordt niet echt gereageerd door jullie. Ik vind het ook raar dat alleen jullie dit kunnen doen… gaat tegen privacy in. Maar graag mijn forum account en berichten verwijderen aub


Jouw topic is nog in behandeling bij Sanne, @MilaW. We behandelen vragen en reacties op volgorde van binnenkomst, zodat iedereen eerlijk op volgorde geholpen wordt. Er kan tijd tussen reacties zitten, zeker als de moderator die je topic in behandeling heeft ook geniet van vrije tijd. 

Wil je een reactie van Sanne nog afwachten of is jouw vraag intussen al beantwoord via onze telefonische klantenservice? 
Ik lees het graag even voordat we jouw account opheffen. 

@Shyrin van KPN Mijn account en berichten mogen verwijderd worden. Mila

Hallo, kunnen jullie mijn kpn forum profiel incl berichten verwijderen aub?

Wil mij graag afmelden

Reputatie 7
Badge +16

Hallo, kunnen jullie mijn kpn forum profiel incl berichten verwijderen aub?

 

Wil mij graag afmelden


Jullie accounts zijn bij deze verwijderd.

Graag mijn account ook verwijderen.

Reputatie 7
Badge +16

Graag mijn account ook verwijderen.

 

Graag mijn forum account verwijderen 

Reputatie 7
Badge +16

Graag mijn forum account verwijderen 

Dat is bij deze geregeld!

Hallo, ik zou ook graag mijn forum account willen laten verwijderen. Alvast bedankt! 

Ik zou het ook graag verwijderd willen hebben

 

Reageer