Sticky

Afmelden of verwijderen KPN Community account

  • 13 February 2023
  • 197 reacties
  • 4016 keer bekeken
Afmelden of verwijderen KPN Community account

Toon eerste bericht

197 reacties

Wilt u aub mijn forum account verwijderen? Ik blijf maar mailtje krijgen en het probleem is opgelost.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Wilt u aub mijn forum account verwijderen? Ik blijf maar mailtje krijgen en het probleem is opgelost.

Alvast bedankt.

Fijn dat het probleem opgelost is! Ik zal het account bij deze verwijderen!

Verwijder mijn profiel.

Gelieve verwijderen. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Verwijder mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +16

Gelieve verwijderen. Alvast bedankt.

Geen dank!

 

Kunnen jullie mijn account verwijderen? Ik heb het antwoord dat ik zocht en zal weer een nieuw account maken wanneer nodig, alvast bedankt!

Graag mijn account verwijderen.

Reputatie 7
Badge +16

Kunnen jullie mijn account verwijderen? Ik heb het antwoord dat ik zocht en zal weer een nieuw account maken wanneer nodig, alvast bedankt!


Blij om te lezen dat je het antwoord gevonden hebt en wees welkom met een eventueel nieuw account!
 

Graag mijn account verwijderen.


Jullie accounts zijn verwijderd!

Kunnen jullie mijn account verwijderen?

Kunnen jullie mijn account verwijderen ? Maak wel weer aan als ik een vraag heb .Bij voorbaat  dank.

Kunnen jullie mijn profiel aub verwijderen van het KPN Forum?

 

Reputatie 7
Badge +16

Kunnen jullie mijn account verwijderen?

Kunnen jullie mijn account verwijderen ? Maak wel weer aan als ik een vraag heb .Bij voorbaat  dank.

Kunnen jullie mijn profiel aub verwijderen van het KPN Forum?


Ik heb jullie verzoeken verwerkt!

Graag mijn account op dit forum verwijderen AUB

Ik wil graag mijn account verwijderen. Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Badge +17

Graag mijn account op dit forum verwijderen AUB

Ik wil graag mijn account verwijderen. Bij voorbaat dank.

Ik heb jullie verzoeken verwerkt!

Graag mijn profiel verwijderen. Probleem is opgelost. m.h.d.

Reputatie 7
Badge +24

Graag mijn profiel verwijderen. Probleem is opgelost. m.h.d.

Bij deze gedaan. 

Ik wil mijn forum account beeindigen mijn vraag is beantwoord

How can I link my new KPN ID with my forum account? Could you please delete my forum account, so I can create a new one using my KPN ID and keep my user name? Thanks

Reputatie 7
Badge +16

How can I link my new KPN ID with my forum account? Could you please delete my forum account, so I can create a new one using my KPN ID and keep my user name? Thanks

Your account is now deleted: you can create a new one. Please let us know, if you need any help.

graag mijn account verwijderen van dit forum a.u.b.

Geen KPN Forum meer? Jammer! 

Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. 

Let op:
In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van het KPN Forum en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.
Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. 
Bron

Het verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen een werkdag te verwerken. 

 

willen jullie mijn account verwijderen aub?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

willen jullie mijn account verwijderen aub?

Alvast bedankt

Bij deze, geen dank!

Reageer