Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 592 reacties
  • 8521 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Reputatie 7
Badge +16

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy


592 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Oewh dat is best wel een toffe locatie volgens mij 🤩 Gaaf om hier aan meegewerkt te hebben!

Ja is zeker een vette locatie! Buiten het feit dat er een enorme geschiedenis op die scheepswerf ligt waarvan een deel nog steeds vaart of erg bekend is. Denk aan schepen als de SS Rotterdam of de Walrusklasse onderzeeërs van de marine. Verder is er enorm gerenoveerd in het pand zonder dat er onder wordt gedaan aan het rauwe industriële karakter. Er is wel echt nagedacht over de renovatie, zo heb je op talloze plekken gewoon krachtstroom, netwerk en wateraansluitingen wat voor een evenement gewoon perfect is!

 

Reputatie 7
Badge +12

Oke, er past niet zo veel in als me bus maar hij is erg gaaf. Nieuwe auto voor deze week. 😍

Reputatie 7
Badge +12

Oke, er past niet zo veel in als me bus maar hij is erg gaaf. Nieuwe auto voor deze week. 😍

Dikke bak @Ik_Combineer!

Reputatie 7
Badge +16

Wat gaaf, @Ik_Combineer! 👏🏾😍

Reputatie 7
Badge +19

Ben je monteur van de week geworden? @Ik_Combineer 

Reputatie 7
Badge +12

Ben je monteur van de week geworden? @Ik_Combineer 

Ze zeggen het 😁

Reputatie 7

Ben je monteur van de week geworden? @Ik_Combineer 

Ze zeggen het 😁

Gefeliciteerd!

Reputatie 7
Badge +7

@Ik_Combineer  Ik heb zojuist mijn sollicitatiebrief naar KPN gestuurd. 😀

Gefeliciteerd @Ik_Combineer !

Wat voor 'n auto is dat?Audi met V8 ofzo?

Reputatie 7
Badge +20

Damn @Ik_Combineer, dan maar een weekje wat minder ruimte hoor 😍💚 Dit is zo'n E-tron toch?

Reputatie 7
Badge +12

Audi RS e-tron GT. 😆

@Ik_Combineer , Vind je elektrisch net zo leuk als met verbrandingsmotor om te rijden?Ik vind persoonlijk elektrische auto's echt verschrikkelijk, de hele beleving is ervan af.

 

Reputatie 7
Badge +20

Poh @martijn197108,  ik had laatst als leenauto zo'n Mini Cooper sport mee. Het was héél lang geleden dat ik voor het laatst met zo'n lach op m'n gezicht achter het stuur heb gezeten. Dat ding is net een raket haha, had ik niet verwacht! Ik vond alleen het direct afremmen als je het gaspedaal loslaat nogal onhandig, daar moest ik echt even aan wennen. Verder echt fantastisch!

Ik snap wat je bedoelt @Maja_ !Maar als je in zo'n wagen zit met machtig geluid is het ook wel leuk hoor😋

 

Reputatie 7

Wij zijn aan het overwegen om tzt een Jeep Avenger als kleinste jeep ever mini-suv-achtig-elektrisch-hok er als 2e auto bij te nemen. mooi compact, practisch, kunt m overal parkeren. En prima voor de 20km afstanden of stadsritjes In de kofferbak wat jerrycans met elektrische vonkjes en gaan. Compenseert mijn herrie-makende-brullende en benzine slurpende Juul (naja voor de buren dan...) een beetje, maar die gaat sowieso de komende jaren niet weg….

Je zou ook LPG of nog liever CNG in je Juul kunnen overwegen @JB22_ .Is ook weer wat beter voor het milieu😉

Reputatie 7

Neuh 😒 20 jaar terug een 1e gen 147 gehad, gasbak, 80k oppe teller, opgereden bij de 320k,… Veel te zwaar in de kont, en rijdt gewoon niet prettig. 

Wat is nu je 2e auto @JB22_ ?

 

Reputatie 7

Haha, helemaal geen! Ikzelf rij vrijwel bijna niet. (ook slecht maja….) Ooit was er nog een model truttenschutter a la Aygo bij,… We zijn druk aan het sparen, er moet nog even iets bij, maar ja dan hebben we direkt een goed excuus voor een laadpaal aan huis 😅

Reputatie 7
Badge +12

@Ik_Combineer, Vind je elektrisch net zo leuk als met verbrandingsmotor om te rijden?Ik vind persoonlijk elektrische auto's echt verschrikkelijk, de hele beleving is ervan af.

 

Privé rij ik in een Peugeot 208 en wil hem best wel ruilen voor deze Audi hoor. Is echt een ontzettend fijne auto om in te rijden.

 

Poh @martijn197108,  ik had laatst als leenauto zo'n Mini Cooper sport mee. Het was héél lang geleden dat ik voor het laatst met zo'n lach op m'n gezicht achter het stuur heb gezeten. Dat ding is net een raket haha, had ik niet verwacht! Ik vond alleen het direct afremmen als je het gaspedaal loslaat nogal onhandig, daar moest ik echt even aan wennen. Verder echt fantastisch!

dat doet deze niet, als je het gaspedaal los laat rijdt hij hetzelfde als mijn CNG busje / benzine auto. Gewoon heel langzaam wat zachter. Hij rijdt als een roosje en hoewel ik altijd heb gezegd; “een auto interesseert me niks zolang het maar vier wielen en een stuur heeft” is dit toch anders. Ga hem wel missen volgende week. 

Reputatie 7
Badge +19

Oke, er past niet zo veel in als me bus maar hij is erg gaaf. Nieuwe auto voor deze week. 😍

Dit is toch zo gaaaaaf 😍😍 Ik zou 'm houden als ik jou was 😉

Reputatie 7
Badge +7

Zelfs de auto’s en de monteurs gaan op ‘glasvezelsnelheid’ over… zie er kek uit!

@JB22_ ,

Is een elektrische Twingo niet wat voor je?Scheelt 10k en kan je mogelijk nu ook al bekostigen. 

Al vind ik zelf dat de Twingo I er leuker uit ziet,  en tevens praktischer is.Misschien ook een idee, naar die rijd wel op benzine. Maar een oud wagentje in stand houden is ook duurzaam 😁

Reputatie 7

@martijn197108 Yak! Mij krijg je niet in een Frans hok, en wil wel iets van ruimte hebben hoor,.. Geen truttenschutterconcessies hier 😋

Hier wûrdt ik sinds vandaag blij van,.. Glasvezelll

Sluikreclame even weggepoetst maar waar kpn momenteel al enkele jaren steken liet vallen is een ander nu ingetreden. Met een week of 9 ook byebye Ziggo. Enige jammere was dat ze het aansluitpunt met 1 schroef hadden gemonteerd,.. Dus zelf maar extra schroefje bjjgeplaatst. Was nog een oogje voor beschikbaar. Klepje is niet eens vergrendeld en kan zo los 🤣

Snap ik!

Fijn dat er bij jou glasvezel komt🙂

Reageer