Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?

  • 10 January 2017
  • 360 reacties
  • 10013 keer bekeken
Wat zijn jouw favoriete series op dit moment?

Toon eerste bericht

360 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik was vroeger wel fan van fallout games en er is nu een serie op Amazone Prime over fallout. Oprecht een goede serie, laatst ook Avatar en deze vindt ik ook goed maar wel echt afbreuk doen.

Reputatie 7
Badge +28

@Noordzee


Kijk je? 🦌🌳⛺️🕵🏼‍♂️

Zeker, al jarenlang geniet ik van deze series. Het blijft geweldige TV! 

Reputatie 7
Badge +12

Ik was vroeger wel fan van fallout games en er is nu een serie op Amazone Prime over fallout. Oprecht een goede serie, laatst ook Avatar en deze vindt ik ook goed maar wel echt afbreuk doen.

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar deze serie @Ik_Combineer maar wat vind je precies afbreuk doen? 

Reputatie 7

Boardwalk Empire, al een oudje startte in 2010. Destijds seizoen 1 al eens gezien via BNN, daarna eigenlijk nooit meer,... Er zijn 5 seizoenen dus lekker afgelopen weekeind opnieuw begonnen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik was vroeger wel fan van fallout games en er is nu een serie op Amazone Prime over fallout. Oprecht een goede serie, laatst ook Avatar en deze vindt ik ook goed maar wel echt afbreuk doen.

Ik ben ook net begonnen met Fallout. Ik vind dat het sfeertje goed is weergegeven, en leuk om allerlei dingen uit de game te herkennen.

Reputatie 7
Badge +16

@Noordzee


Kijk je? 🦌🌳⛺️🕵🏼‍♂️

Zeker, al jarenlang geniet ik van deze series. Het blijft geweldige TV! 


Haha, dat wist ik, dat jij fan bent van dit programma! Ik wist niet dat er ook een ‘into the Wild’ variant van was. Vet mooie omgeving 😍 Net wat voor jou, @Noordzee 😉
 

Boardwalk Empire, al een oudje startte in 2010. Destijds seizoen 1 al eens gezien via BNN, daarna eigenlijk nooit meer,... Er zijn 5 seizoenen dus lekker afgelopen weekeind opnieuw begonnen.


Hier ben ik laatst aan begonnen, pakte mij (nog) niet echt… 

Ik ben net klaar met het eerste seizoen van True detectives 😱, seizoenen staan op HBO Max. Tot nu toe vind ik het een hele toffe serie!

Reputatie 7
Badge +12

@Jan van KPN avatar is op zich wel goed alleen ze kroppen een heel seizoen atla comics, 20 afleveringen a 25 minuten in 8 afleveringen van 50 minuten. Ze komen gewoon wat tijd te kort en dat merk je doordat ze soms eindigen op X en dan verwacht je dat de volgende aflevering daar verder gaat maar dan zijn ze opeens al een heel stuk verder. 

FBI International op Veronica op zondagavond.

 

Reputatie 7
Badge +7

We hebben hier gisteren en vandaag de eerste 3 afleveringen van de opgenomen serie Kin gekeken. 

Boeiend, dus op naar de rest!

https://www.vprogids.nl/cinema/lees/artikelen/specials/series/2022/Ierse-misdaadserie-Kin-is-boeiend-en-emotioneel-geladen.html

Reputatie 7
Badge +6

Nu op Veronica de serie '’Accused'’, maandagavond om 20:30 uur.

Reageer