Beantwoord

Welk type ras is de kat in de KPN reclame?

  • 25 February 2022
  • 33 reacties
  • 7797 keer bekeken

Ik vroeg mij af wat het type ras is van de Wifi reclame van KPN?

icon

Beste antwoord door huistijger 26 February 2022, 07:54

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 2

Naar mijn mening is het een Turkse Angora, normaal bekend van blauwe ogen en een witte vacht. Een maine coone is te grof gebouwd, de turkse angora heeft een smallere/snellere bouw en met name in de winter zitten ze zo vol in hun vacht. Google: turkish angora red tabby

Ik heb er thuis ook een, deze zit nu wel in zijn zomervacht maar ik vind hem nog steeds lijken 😄

 

 

Reputatie 2

Hai Louis en medewerkers,

Ik ben vrijwel zeker dat je een Coon bent. Of anders een mix Coon en (b.v.) Noorse boskat of iets dergelijks. Een Turkse angora kan ook bijvoorbeeld. Maar niet alle Maine Coons zijn grof gebouwd. 

Ik had dus Japie Kat die me steeds weer aan de reclame doet denken. Maar hij was kleiner. Altans charmant en liefelijk. Net als Louis 😊 Mis Japie elke dag .

Twee nieuwe katten zijn nu in ons leven gekomen. Allebei Maine Coon. Jelle en heer Olivier. 

Heer Ollie is ook kleiner. 

Hij doet me ook erg denken aan Japie Kat en  mooie Louis ❤️

 

Reputatie 2

 

Reputatie 7
Badge +19

@Irene Spoor Hoi Irene, onze Louis is inderdaad ook een jonge Maine Coon 😊 Wat een prachtige plaatjes, leuk dat je ze hier met ons deelt 😍 

Reputatie 7
Badge +16

Wat is heer Ollie een pláátje, @Irene Spoor! Die eerste 2 foto's 😍! Ik dacht dat het zelfs onze Louis was, haha! 

Reputatie 7
Badge +7

 

 

Deze beauty tijdens een middagwandeling gespot

Reputatie 7
Badge +19

@driemaster Ohhhh wat een schatje 😍 Dit maakt mijn maandagochtend wel beter hoor! 😁

Reputatie 2

Er wordt hier gevraagd wanneer die rooie weer een feestje geeft. 😂🤣 

 

Reageer