Beantwoord

Digitenne abonnement gratis

  • 18 May 2020
  • 40 reacties
  • 418 keer bekeken


Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 1

Kan het zijn dat ik een oud kastje heb ofzo tis de ZXV7200 of mag dat niks uit maken.

Reputatie 1

Jazeker ik zit nu in het menu en tis hetzelfde nummer als op het kastje.

Reputatie 1

Maar CNN is bij mij op kanaal 30 ook raar toch?

Reputatie 1

En hetzelfde nummer in mijn profiel ook.

Reputatie 7
Badge +28

Maar CNN is bij mij op kanaal 30 ook raar toch?

Je moet handmatig zoeken op RF-kanaal 27. Dat is wat anders dan voorkeuzezender 30. 

Reputatie 7
Badge +28
  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat RF-kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik lees dat het nog steeds niet werkt. Ik doe nog een poging. Ik heb jouw CAS-ID nog een keer gerefresht. Wil je het nog één keer proberen? Als het vanmiddag nog niet werkt, dan sturen we een nieuwe ontvanger jouw kant op. 

Reputatie 1

Goedenmiddag ik heb alles al een keer gedaan en lukt nog steeds niet denk toch een ander kastje heb alleen 1,2,3 en tv noord Holland meer niet.

Reputatie 7
Badge +28

Dan wordt het een omruil van jouw ontvanger. Vikash (of een andere moderator) gaat dat voor jou regelen. 

Reputatie 1

Toppie thanks:thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een omruil voor je in werking gezet, @michel1971! Belangrijk is dat je je antenne niet meestuurt. Alle info zie je in het privébericht dat je van me krijgt. 

Reputatie 7
Badge +28

Dan wordt het een omruil van jouw ontvanger. Vikash (of een andere moderator) gaat dat voor jou regelen. 

@michel1971 

Heb je nu weer beeld op alle zenders? 

Reputatie 1

Toppie mensen heb nu alle kanalen bedankt voor het helpen ben nu erg blij:grin:

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo👍, en graag gedaan natuurlijk....

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat het probleem uiteindelijk verholpen is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Reageer