Beantwoord

Digitenne abonnement gratis

  • 18 May 2020
  • 40 reacties
  • 418 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een TV 4K abonnement met twee ontvangers en een digitenne basis ontvanger GRATIS.

En heb nog steeds kanaal 123 meer niet staat er op het beeld dat ik geen abonnement heb hoe kan dit????

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 May 2020, 16:05

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @michel1971 ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 

Reputatie 7
Badge +28

@michel1971 

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @michel1971. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment alleen maar naar de NPO zenders kan kijken. Ik zie dat Noordzee al heeft gevraagd om jouw gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel, zou je dit willen doen? Dan kan ik het verder voor jouw uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +28

@michel1971 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @michel1971. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment alleen maar naar de NPO zenders kan kijken. Ik zie dat Noordzee al heeft gevraagd om jouw gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel, zou je dit willen doen? Dan kan ik het verder voor jouw uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

@michel1971 Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten op jouw KPN Forum profiel dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 1

Vikash heb je een pb gestuurd hoop dat het allemaal lukt.

Reputatie 7
Badge +28

@michel1971 

Heb je het Forum profiel  aangevuld met je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Reputatie 1

Hallo Noordzee heb naam,postcode en huisnummer ingevuld op het forum en CAS-ID naar Vikash gestuurd.

Reputatie 7
Badge +28

Ja, maar @Vikash werkt nu niet. Als je wilt dat jouw ontvanger nu (vanavond) geactiveerd wordt, dan kun je het profiel vullen met jouw CAS-ID-nummer. Dan kan iemand anders jouw ontvanger activeren. 

Laat maar weten wat je wilt? 

 

Reputatie 1

ohja dat is een goed idee doe maar en ik ga dat doen

Reputatie 7
Badge +28

OK, laat de ontvanger dan aanstaan. Ik geef de webcare een seintje.

 

Reputatie 1

Noodzee ben een beetje blond hoor maar waar vul ik dan het cas nummer in????

Reputatie 7
Badge +28

In het Forum profiel . Het CAS-ID nummer kun je daar kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Reputatie 1

Yep gedaan ik wacht het af

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @michel1971 Ik spring even snel in. Ik heb je ontvanger het betreffende zetje gegeven. Zaak is nu om 'm nu minimaal een uurtje aan te laten staan, op NPO 1. Dan blijft het ook goed gaan! 

Reputatie 1

oke top zet hem op npo 1

Reputatie 7
Badge +28

OK, laat de ontvanger dan aanstaan. Ik geef de webcare een seintje.

 

@michel1971 

Heb je nu beeld op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Michel,

Ik heb zojuist jouw CAS-ID geactiveerd. Zou je willen testen of het nu weer werkt?

Reputatie 1

Nee lukt nog steeds niet alleen 1,2,3 pfffff

Reputatie 7
Badge +28

@michel1971

Als dat toch niet lukt?
Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat RF-kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

 

Zet de ontvanger op CNN (niet zappen). Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 
 

Mogelijk wil @Vikash nog een keer het activatiesignaal versturen?

Reputatie 7
Badge +21

Het probleem is dat de tv-ontvanger niet gekoppeld was aan het aan het Digitenne abonnement. Ik heb het nog een keer geprobeerd te koppelen.

Reputatie 7
Badge +28

@michel1971 

Heb je nu dan wel beeld op alle zenders? 

Reputatie 1

Nou van alles geprobeerd en zelfs dat lukt niet.

Reputatie 1

U hebt geen abonnement voor deze zenders

Reputatie 7
Badge +28

Ook niet via de uitgebreide instructie van vier berichten terug? 
 

Heel raar! 

Weet je wel zeker dat het CAS-ID-nummer in jouw forumprofiel precies gelijk is aan het nummer van jouw ontvanger? 

Reageer