Beantwoord

Digitenne toevoegen aan Internet en TV abonnement

  • 7 May 2020
  • 42 reacties
  • 2405 keer bekeken

Reputatie 2

 

Ik heb een totaalpakket van KPN (TV, Internet, telefoon).! Nu wil ik voor op de camping digitenne aanschaffen.
Ik kan niet zo snel terugvinden wat voor mij de kosten zijn, of geld voor mij ook het standaard tarief 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 May 2020, 11:43

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 2

Heb ik nog een vraagje ik heb 20 euro overgemaakt voor de ontvanger krijg ik dat terug zie foto 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 2

Ja hoop wel voor vrijdag dan gaan we Mvg Mary

Reputatie 7
Badge +21

Ik denk dat ik nu snap wat er is gebeurd. Ik zie dat je vanochtend een Digitenne ontvanger hebt besteld. Deze ontvanger komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Gisteren heb je in onze webshop een Digitenne antenne V5 besteld(€17,50) en aangegeven dat het bij jouw thuis moet worden afgeleverd (€2,50). Deze antenne heb je niet nodig, omdat er ook een antenne in jouw bestelling van vanochtend zit. Je kan de antenne vanuit onze webshop het beste retour sturen, zodat je het bedrag van €20,- weer terug krijgt 

Bel met Ceva Logistics. Vraag naar de retour- of terugstuurinstructie van KPN apparatuur per post. Je hebt je bestelnummer nodig. Deze vind je in de bevestigings email van de aankoop of op de factuur.

 

Reputatie 2

Top ga ik doen dankjewel nogmaals Mvg Mary

Reputatie 2

Hallo we hebben deze week al meerdere malen contact gehad betreffende digitenne (witte mim) de laatste ontvanger is dat dezelfde die ik  terug moet sturen?  Want zie net tot m’n spijt dat de andere morgen pas geleverd wordt mvg

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

@Witte mim

Nog even niets terugsturen! 

Wacht daarmee tot je de nieuwe ontvanger in huis hebt. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 2

Is dit dan dezelfde, kan ik Deze ook gebruiken? Mvg

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

@Witte mim

Dan gewoon nu meteen die Digitenne-ontvanger aanvragen via Mijn KPN of via 0800-0402.

KPN kan dan een handmatige correctie boeking maken. Vikash kennende regelt hij dat wel voor jou.
 

Na afloop van jouw vakantie kun je op dezelfde manieren weer jouw abonnement terugzetten naar geen extra Digitenne-ontvanger.  

@Witte mim 

Heb je de Digitenne-ontvanger in gebruik genomen? Heb je nu beeld op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +28

@Witte mim

Dan gewoon nu meteen die Digitenne-ontvanger aanvragen via Mijn KPN of via 0800-0402.

KPN kan dan een handmatige correctie boeking maken. Vikash kennende regelt hij dat wel voor jou.
 

Na afloop van jouw vakantie kun je op dezelfde manieren weer jouw abonnement terugzetten naar geen extra Digitenne-ontvanger.  

 

@Witte mim 

Heb je nu Digitenne werkend op de camping?

 

Reputatie 2

Hallo we zijn hem nu aan het installeren. Dus ben benieuwd 😁

Reputatie 2

Ja we hebben beeld even wat zoeken met de Antenne,maar nu werkt hij. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat alles werkt, veel kijkplezier toegewenst!

Reputatie 2

Goede avond ik kan nog steeds geen rtl4 En sbs6ontvangen,wat doen we fout Mvg Mar

Reputatie 7
Badge +28

Goedemorgen @Witte mim ,

Wil je het volgende eens uitvoeren?: 

1/ Haal de ontvanger even een aantal  seconden helemaal van de stroom af. 

2/ Doe de ontvanger (en de TV) weer aan. 

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. Hiermee reset je jouw ontvanger.

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

5/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

 

Reputatie 7
Badge +28

Goedemorgen @Witte mim ,

Wil je het volgende eens uitvoeren?: 

1/ Haal de ontvanger even een aantal  seconden helemaal van de stroom af. 

2/ Doe de ontvanger (en de TV) weer aan. 

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. Hiermee reset je jouw ontvanger.

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

5/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

 

@Witte mim 

Heb je nu wel RTL4 en SBS6 na het doorlopen van de instructie hierboven? 

Reputatie 7
Badge +21

Goede avond ik kan nog steeds geen rtl4 En sbs6ontvangen,wat doen we fout Mvg Mar

@Witte mim Ik zie dat Noordzee al een reactie heeft gegeven op jouw vraag. Is het probleem inmiddels verholpen?

Reputatie 7
Badge +21

Goede avond ik kan nog steeds geen rtl4 En sbs6ontvangen,wat doen we fout Mvg Mar

@Witte mim Ik zie dat Noordzee al een reactie heeft gegeven op jouw vraag. Is het probleem inmiddels verholpen?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op onze berichten, dus ik ga ervan uit dat het inmiddels weer werkt. Als je onze hulp nog nodig hebt dan horen we dat graag van je!

Reageer