Beantwoord

2 adressen in Webmail instellen

  • 24 May 2021
  • 9 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik kan in Webmail maar van 1 van de 2 emailadressen alles zien. Hoe stel ik in dat ik van het 2de adres ook Webmail heb? Ik heb al geprobeerd een KPN ID aan te maken voor dit adres maar dan moet ik producten koppelen die al aan het 1ste adres gekoppeld zijn.

 

icon

Beste antwoord door WMG-N 24 May 2021, 17:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@boerinnetje2821 :

Heb je misschien 2 of meerdere KPN accounts ? Zo ja, dan moet je per account opnieuw inloggen bij de webmail om de email van dat ene account te kunnen bekijken. Dus bijv. account A (met emailadres A) en account B (met emailadres B).

Wil je de email bekijken van account A dan moet je de gebruikersnaam A en wachtwoord dat bij account A hoort gebruiken om binnen te komen bij de webmail.

Wil je email van account B bekijken dan moet je gebruikersnaam B+ wachtwoord gebruiken dat  bij account B hoort om binnen te komen bij de webmail.

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon inloggen met het andere emailadres en wachtwoord wat daarbij hoort.

Ik wil ook wel een KPN ID maken voor het 2de account. Was daar mee bezig maar dan moet ik producten die al in mijn 1ste gekoppeld zijn ook weer bij de 2de koppelen anders lukt het niet. Ik weet niet of dat wel kan.

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil ook wel een KPN ID maken voor het 2de account. Was daar mee bezig maar dan moet ik producten die al in mijn 1ste gekoppeld zijn ook weer bij de 2de koppelen anders lukt het niet. Ik weet niet of dat wel kan.

Je kan op de webmail helemaal niet inloggen met een KPN id. Dus daar heb je niets aan.

Sowieso kan je ook niet een e-mailadres koppelen aan een KPN id. Je kunt alleen een abonnement koppelen aan een KPN id. En aan dat abonnement zitten dan weer alle email adressen gekoppeld. 

Gewoon inloggen met het andere emailadres en wachtwoord wat daarbij hoort.

Dat inloggen lukt dus niet, wachtwoord klopt niet en ik kan het niet aanvragen bij de klantenservice wordt er gezegd.

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon inloggen met het andere emailadres en wachtwoord wat daarbij hoort.

Dat inloggen lukt dus niet, wachtwoord klopt niet en ik kan het niet aanvragen bij de klantenservice wordt er gezegd.

Nee, logisch, zou niet best zijn als dat zou kunnen 😄

Wachtwoorden stel je in op http://email.kpn.com.

Hierop log je nou juist weer wel in met je KPN id.

Zie je het betreffende email adres direct al staan op de eerste pagina na inloggen?

Gewoon inloggen met het andere emailadres en wachtwoord wat daarbij hoort.

Dat inloggen lukt dus niet, wachtwoord klopt niet en ik kan het niet aanvragen bij de klantenservice wordt er gezegd.

Nee, logisch, zou niet best zijn als dat zou kunnen 😄

Wachtwoorden stel je in op http://email.kpn.com.

Hierop log je nou juist weer wel in met je KPN id.

Zie je het betreffende email adres direct al staan op de eerste pagina na inloggen?

Ik bedoel dat je wachtwoord vergeten kunt doen en dat je dan een link krijgt om opnieuw in te stellen.

Ik zie het adres en ga het wachtwoord dan maar aanpassen. Bedankt!

*admin: opmaak

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @boerinnetje2821, is het nog gelukt je wachtwoorden aan te passen?

Goedemiddag @boerinnetje2821, is het nog gelukt je wachtwoorden aan te passen?

Ik moet het nog doen. Nog geen tijd voor gehad want ik moet dan ook op andere plaatsen zoals laptop mail en telefoon het veranderen.

Het is ook nog niet dringend, ontvang daar alles op.