Beantwoord

Aanmaken e-mail adres in Microsoft account

  • 23 January 2019
  • 5 reacties
  • 744 keer bekeken

Mijn nieuwe e-mailadres bij KPN wil ik toevoegen aan mijn Microsoft account. Maar bij het toevoegen van ***@kpnmail.nl, krijg ik de melding: 'Je kunt geen e-mailadres voor werk of school toevoegen als een alias aan een persoonlijk Microsoft-account'. Dit probleem heb ik voorgelegd aan Microsoft Customer Support, daarop kreeg ik het volgende antwoord:

Beste Edward,

Bedankt dat je contact opneemt met Microsoft-account support.

Dit probleem doet zich voor als een domein bij Microsoft is geregistreerd als een zakelijk domein, en het domein kpnmail.nl is een van een aantal internet providers waarbij dit probleem zich voordoet.

In dit geval kun je het beste contact opnemen met KPN. Zij kunnen contact opnemen met de zakelijke ondersteuning van Microsoft om aan een oplossing hiervoor te werken.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je toch nog vragen hebben of problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Pascal
Microsoft-account support

Mijn vraag is of KPN bedoeld contact met Microsoft kan opnemen om aan een oplossing te werken.

M.vr.gr, Edward Mac Gillavry

Admin: E-mailadres weggehaald ivm privacy
icon

Beste antwoord door huistijger 23 January 2019, 07:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Voor zakelijke ondersteuning kun je beter terecht bij https://zakelijkforum.kpn.com
Dit is het consumentenforum en hebben geen gegevens van de zakelijke kant.
En graag geen e-mailadressen of andere persoonlijke gegevens plaatsen om fraude te voorkomen en het is tegen de forumregels.
Dank voor je reactie. Ik zal me wenden tot het zakelijke forum. En je hebt gelijk wat betreft het noemen van het e-mailadres. Dat had ik niet moeten doen, mijn excuses.
Goedemorgen, Ik kreeg het zelfde probleem bij het onderbrengen van mijn kpnmail account.
Het betreft voor mij geen zakelijk account. Graag wil ik weten waarom mijn kpnmail account door microsoft als een school of werk account wordt gezien?
Reputatie 7
Badge +30
Hey motormuisje, goede vraag, geen idee. Ik heb dit even nagevraagd en dat is niet iets dat we hier, vanuit KPN consumentenmarkt, kunnen aankaarten. Dit is toch iets, ondanks dat jouw account ook een consumenten account is, dat via de zakelijke markt aangekaart moet worden. KPN Zakelijk heeft namelijk contacten binnen Microsoft omdat bij KPN Zakelijk ook Office 365 geleverd wordt. Ik raad je dan toch aan om dit aan te kaarten op het Zakelijk Forum. Wellicht dat zij dan, via die contacten, dit bij Microsoft kunnen aankaarten.
Reputatie 7
Badge +24
Omdat Microsoft niet helderziend en alwetend is en dus niet kan weten of een adres wat eindigd op @kpnmail.nl zakelijk gebruikt word of een consumenten adres is. Microsoft heeft dus gewoon @kpnmail.nl geblokkeerd, en daarmee dus ook alle niet zakelijke gebruikers met een @kpnmail.nl adres.