Account probleem met Planet e-mailadres

  • 13 July 2020
  • 17 reacties
  • 163 keer bekeken

Ook ik krijg geen mails mee binnen op planet , uitgaand op computer wel ,

maar iPad niet , heel vervelend er staat account probleem , ? Net kpn gebeld 

maar ook niet , wacht nu op telefoon van kpn , om toch te kijken , wat er mis is 

Gr co mourik ,

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tuppy, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat je met mijn collega de e-mailinstellingen hebt doorlopen? Deze stonden allemaal goed? Nu wordt het verder uitgezocht? 

weet even niet wat je bedoelt met email instellingen , nee niks is doorlopen 

met kpn  helpdesk , ook is er niks opgelost , en kan ik nog steeds niet op planet nog steeds geen  wachtwoord aangemaakt , wij hebben kpn gebeld , was niks 

ben teruggebeld , en moest eigenlijk zelf de vragen stellen , maar geen goed antwoord  gekregen , jammer , maar niks werkt  op mijn ipad ,  vr groet Tuppy

op gmail ben ik nog even bereikbaar , op ipad ,,planet op computer  moet nakijken nu

Reputatie 7
Badge +20

Dus de e-mailinstellingen die ik stuurde zijn nog niet nagelopen op jouw iPad. Dan wil ik je dat aanraden. Mogelijk dat de instellingen niet goed staan waardoor het niet lukt. Ik wil je dat dan ook aanraden. Hoor graag hoe het daarna gaat. 

hoi Bart 

hier met tuppy , nee planet is nog niet goed het probleem  met mijn ipad is nog niet opgelost , ik krijg geen mail binnen , wel op computer , maar niet op ipad 

ik heb wat jij mailde  aan mij al 3 keer gedaan , maar bericht komt niet op ipad  kan ook niet veranderen,, wel   op computer , schiet ik  niks mee op , hopeloos  

maandag komt seniorennet mij helpen , gelijk voor w 10 , dus ik hoop dat het bij hem wel lukt  gr Tuppy

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Tuppy. Ik hoop dat het probleem vandaag verholpen kan worden door seniorennet. Als het niet lukt, dan zou ik je willen vragen om een screenshot te maken van jouw instellingen en te delen in dit topic. Wellicht kan seniorennet jou daar ook bij helpen. :blush:

Hallo Vikash

ja hoor het probleem is opgelost , seniorennet heeft mij heel goed geholpen 

ben weer helemaal blij , er is nog wel een probleem , waar ik geen raad mee weet 

mijn mails die ik verstuurt , komen zowel in mijn postvak in , en ook bij verstuurd  binnen 

ze komen wel bij de mensen aan , oké dat is goed , zover bedankt , Vr Gr Tuppy 

Fijn dat ze bij de mensen aankomen. Dat is natuurlijk het belangrijkst. Maar ik begrijp dat ze ook weer in jouw postvak in komen? Zou kunnen dat jij ergens een filter actief hebt, maar dat kan alleen als je die zelf hebt aangemaakt. Ben je daarmee bezig geweest?

Hallo Erwin , 

nee ik heb niets gedaan of ingevuld , seniorennet heeft alles gedaan voor mij 

en later merkte ik wat er fout was , ik zou niet weten waar ik filter moet zoeken ?

ook staat er bij binnenkomende post op alle e-mail hetzelfde bericht , dat 

heb ik nooit gehad planet , dan een op planet , nu komt bericht binnen op 

Gmail planet alle berichten ,smartphone , te gek gewoon , ik ga als ik het niet 

opgelost krijgt , weer seniorennet inschakelen , of julli moeten mij wegwijs maken 

ik ben daar niet thuis in , kan zelf niet goed overweg met dit , voor zover 

HDank Vr groet van Tuppy ,

 

Reputatie 7
Badge +20

Als je dat zelf niet hebt ingesteld zal het ook niet zomaar ineens veranderd zijn. Ik denk dat de kortste klap is om weer even seniorennet in te schakelen. Je mag ook screenshots plaatsen van wat je precies bedoelt, dan kan ik meekijken. Ik heb het namelijk zo niet helemaal voor de geest wat je bedoelt. 

Hoi Bart 

zoals ik mailde , komt mijn mail in alle postvakken binnen , dus gewoon ik krijg een mail 

op planet , Binnen . Maar die staat ook op Gmail dus alle berichten , jij mail mij maak 

eens screenshots ,nu kijk ik ben daar niet in thuis maar ik heb meerder dingen gezien 

en gaat gewoon seniorennet hiervan op de hoogte brengen , ook kon ik van af mijn  externe 

harde schijf powerpoints kopiëren , nu dus niet meer , en zo ontdekt ik steeds meer ,  

ik vind het fijn dat jullie mij willen helpen , maar ik kom er zelf niet uit 

dus ik zoek contact met seniorennet , desnoods nemen zij mij pc over , maar dan wil ik 

wel dat alles nu goed staat , nu moet ik teveel zoeken , bedankt voor zover Vr groet Tuppy 👍👍

Reputatie 7
Badge +20

Dan gaat er ergens niet goed met de instellingen vermoed ik. Dit is voor mij zo zonder screenshots of wat dan ook lastig te bepalen. Ik denk dat als seniorennet jouw computer kan overnemen, dat het een stuk makkelijker is. Zeker omdat zij het in eerste instantie ook ingesteld hebben. 

Oké Bart,ik ga ze hiervan op de hoogte brengen , zelfs mijn contacten kan ik niet niet vinden 

zo ben ik maar aan het zoeken , en vraag mij af wat hebben ze toch veranderd ,

versturen vanaf pc is dan ook moeilijker geworden , volgende week neem ik contact 

met hun op , ik weet wel dat ik Outlook had  ging goed ,alleen mailadres kpn planet 

had ik niet , maar nu Edge kwam zomaar er in toen chroom en nu vraag ik wat heb ik nu 

zegt hij mail , ik snap er niks meer van , alles er uit denk ik dan en opnieuw 

het is een nieuwe computer , niks mis mee , jammer ik ga er zeerzeker achteraan 

bedankt voor de helpende hand , Vr groet. Tuppy 

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil je ook heel graag helpen, maar ik heb ook niet helemaal duidelijk wat er nu precies aan de hand is. Ik hoor graag of ze van seniorennet het op hebben kunnen lossen.

Hoi Bart , seniorennet is geweest , een deel.  is opgelost ,  Dat. Wel. Maar toch  opnieuw. Weer 

contact. Aangevraagd. , daar one drive.  Iets  met mijn offiche. Gedaan heeft. , die ik op pc verwijderd.  Hebt. Maar iPad. Gaat niet. , zo ben ik nu. 7. Mooie powerpoints.  Kwijt , 

offiche.  Werkt. Niet. Meer. , maar. Nog meer. Problemen. , dus. Ik laat dit. Oplossen. 
ik had. Jullie. Albedankt. Voor je aandacht. En hulp. Daar. Ik. Even niet. Kan vinden. 
dat ik geen topic meer hoeft. Te. Ont vangen ,, dus. Haal mij er maar uit. , oké. Alles. Komt 

best. Wel goed. , Vr groet. Van. Tuppy. , 👍🤷‍♀️

Reputatie 7
Badge +20

Aha, dat is fijn dat een deel is opgelost. Alleen nog niet alles helaas. Dus hopelijk kunnen ze dat nog oplossen en jouw powerpoints terughalen. Toch ben ik er een beetje bang voor, maar ik hoop het. 

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, laat het dan vooral weten.

 

 

Hoi Bart 

 nu seniorennet komt 4 augustus de pc nakijken , en mijn iPad .

ik hoop dat het echt de laatste keer is , dan kan ik het afronden ,

bij deze bedank voor alle hulp tot nu toe , en wil jij mij uit die topic 

verwijderen , als ik weer problemen ondervind , hoor je het van mij 

Vr groet Tuppy , 🙋‍♀️
 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ze komen zelfs langs? Dat is wel het meest ideale zeg. Dan kun je ook duidelijk vertellen wat er precies is en kunnen ze ook meekijken. Hopelijk dan ook opgelost. :)

Mochten wij nog weer eens kunnen helpen, zien we je graag weer verschijnen.