Beantwoord

Beeindigen KPN account

  • 7 February 2019
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Graag zag ik het account (...) verwijderd worden. Ik heb geen internet meer van KPN sinds een aantal jaren, maar schijn wel nog een hoop rommel in wat lijkt mijn e-mail bus te krijgen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marina_ 10 February 2019, 14:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @ChrisBruinsma, Gaat het hierover je account voor MijnKPN of je e-mailaccount van je kpn e-mailadres? In beide gevallen kan ik uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan het forumaccount? De gebruikersnaam kun je vermelden onder opmerkingen.
Reputatie 7
Badge +19
@ChrisBruinsma, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
De enigste gegevens die ik nog heb is mijn e-mail adres
met beiden kan ik nog gewoon e-mails lezen in mijn postvak. Mijn accountnummer heb ik niet meer.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel

Reputatie 7
Badge +19
Bedankt Chris! Het @hetnet.nl e-mailadres kun je niet verwijderen, dit is het hoofdaccount waarmee je een e-mail-only abonnement hebt. Dit e-mailadres kunnen we verwijderen wanneer het e-mail-only abonnement wordt opgezegd De alias, het @kpnmail.nl e-mailadres is een alias, die kun je verwijderen. Hoe je dit doet leggen we uit op deze pagina.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @ChrisBruinsma, Is het je gelukt om de alias te verwijderen?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het je gelukt is of dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer