Beantwoord

Beperkt Inkomende mail op @inn mailadres

  • 6 April 2021
  • 12 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik kan sinds enkele dagen beperkte inkomende mail ontvangen. Mensen die mij een mail sturen krijgen dan een foutmelding van mx.kpnmail.nl Mail zou om beveiligings- of beleidsredenen zijn gewijzigd. 

Ik heb al jaren al mijn abonnementen via KPN. Maar ook al jaren het mailadres eindigend op @inn.nl

Een tijdje geleden heeft KPN dit account van Telfort overgenomen. Welke ondersteuning kan ik hiervoor van KPN ontvangen. En kunnen jullie iets aan deze storing doen?  

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 15 April 2021, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en welkom @Gregoire

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je je mails gewoon kunt ontvangen. Goed dat je een seintje geeft. Ik begrijp dat de verzender een foutmelding te zien krijgt. Welke foutmelding is dit? Merk je er zelf ook niets van? Ontvang je nog wel mail, of helemaal niets? Welk e-mailprogramma gebruik je, en is dit op 1 of meerdere apparaten? En lukt het je om in te loggen op Webmail, en ontvang je de mails daar wel?

Goedemorgen,

 

Ik krijg inmiddels ook antwoord als ik zelf mails verstuur (die dan terugkomen). Ik kan selectief mails versturen en ontvangen. 

FOUTMELDING

Uw bericht werd niet bezorgd omwille van een probleem met de machtigingen of veiligheid. Het is mogelijk geweigerd door een moderator, het adres ontvangt mogelijk enkel e-mails van bepaalde afzenders of een andere beperking verhindert mogelijk de levering.

mx.kpnmail.nl gaf deze fout:
5.0.0 Mail rejected.

@Alexandra  Weet je wellicht al wat meer. Volgens mij gaat het om een instelling die KPN heeft veranderd en waarin mijn account niet is meegenomen. Kwestie van extra vinkje erbij en dan zou ie het weer moeten doen. Of is dat te eenvoudig gedacht?

Reputatie 7
Badge +19

@Gregoire Niet alleen de ontvangers krijgen een foutmelding, maar jij zelf ook dus. Kan je deze vragen nog voor me beantwoorden: Ontvang je nog wel mail, of helemaal niets? Welk e-mailprogramma gebruik je, en is dit op 1 of meerdere apparaten? En lukt het je om in te loggen op Webmail, en ontvang je de mails daar wel/lukt het daar wel om te versturen?

En kan je daarnaast voor mij jouw betreffende mailadres toevoegen in je forumprofiel? Als je 'm invult bij ‘persoonlijke opmerkingen’, dan is ie alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.

@Alexandra Dag Alexandra, dank voor je reactie. Ik ontvang af en toe mail. Gebruikers en ik ook (bij verzenden) ontvangen telkens wel een foutmelding. Ik maak geen gebruik van webmail van KPN. 

Ik heb geprobeerd om op forumprofiel mijn mail in te vullen is niet gelukt. Mijn email is: *******

Admin: E-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19

@Gregoire Hi Marie-lou, het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom heb ik je e-mailadres verborgen in je berichtje, ik raad je aan om voorzichtig te zijn met je persoonlijke gegevens in berichten op fora.

Welke foutmelding krijg je precies te zien? Dit zegt veel over wat er aan de hand is, daarom is het belangrijk om te weten om welke foutmelding het gaat. Welk e-mailprogramma gebruik je, en speelt dit op 1 of meerdere apparaten? Het geeft niet dat je Webmail gewoonlijk niet gebruikt. Kan je voor me testen of je kan om inloggen op Webmail, en of het daar vervolgens wel goed werkt? Op die manier omzeilen we even de invloed van instellingen in een e-mailprogramma. 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Gregoire, ik heb intussen ook contact gehad met een specialist. We kijken graag verder naar wat er precies gebeurt. Kan je me een paar voorbeelden van afzenders doorgeven, wie jou niet kunnen mailen? Het gaat dus om de e-mailadressen van mensen die jou niet kunnen mailen. Stuur ze me maar toe in een privébericht, dan kijken we er naar.

@Alexandra  

Sorry, maar...Hoe kan ik jou eigenlijk een privé-bericht sturen?

Reputatie 7
Badge +19

@Gregoire Als je mijn profiel aanklikt, kan je me daar een privébericht sturen. Maar zo kan het ook, ik heb een linkje voor je gemaakt om me een privébericht te sturen :)

Reputatie 7
Badge +19

@Gregoire, dankjewel voor de voorbeelden die je me hebt gestuurd! De specialist heeft er naar gekeken, we zien op dit moment geen problemen meer. Met andere woorden, alles lijkt nu opgelost. Dat willen we natuurlijk graag zeker weten. Kan je de betreffende afzenders vragen om het te testen door je opnieuw een mail te sturen? Ik verwacht dat 't nu goed gaat, hoor het graag van je.

@Alexandra Hartstikke bedankt!! Ben ik heel blij mee👌

Reputatie 7
Badge +19

@Gregoire Dat klinkt als goed nieuws, graag gedaan :blush: Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen!