Beantwoord

Betaald voor opgezegd pakket

  • 5 February 2020
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Zeer ontevreden over afhandeling vandaag. Afgelopen zaterdag gebeld dat we geen mail hadden en kwamen erachter dat we nog Ziggo betaalde daar zou ik over terug gebeld worden niet dus vandaag weer gebeld krijg ik 2 maanden retour terwijl ik 4 november heb opgezegd . Dus klanten kijk je rekening iedere maand goed na veel veranderd bij Kpn. 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 February 2020, 15:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@geen tevreden klant 

Jammer dat je niet tevreden bent. Het is mogelijk om een klacht in te dienen.

Een klacht kun je via internet, per chat of telefonisch overbrengen.

 

Internet: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Per telefoon : 

0800 -0402 

 

Reputatie 7
Badge +17

@geen tevreden klant Allereerst welkom op ons KPN Forum! Ik zie dat er nog helemaal niet gereageerd is in dit topic door een KPN moderator. Goed dat je hier je ervaring deelt. Is het ondertussen voor jou opgelost, of kan ik nog iets voor je betekenen? Ik hoor graag van je! 

Reputatie 7
Badge +17

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer