Beantwoord

Bijlagen bij inkomende mail niet zichtbaar in Mail applicatie van windows 10

  • 12 April 2020
  • 8 reacties
  • 13939 keer bekeken

Bij inkomende mails missen de bestanden op mijn laptop terwijl deze wel te zien zijn op mijn smartfhone.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen.

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 April 2020, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bilbo, welkom op het forum!
Dat is een merkwaardig probleem. Welk mailprogramma gebruik je op de laptop?
Heb je dit ook via de webmail op je laptop?

Dag Thomas,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb mail voor windows 10. 

Sinds kort heb ik dus het probleem dat ik in mijn emailbox op mijn laptop niet de bijlagen in beeld krijg en als ik hetzelfde emailadres op mijn smartfhone  open en dezelfed mail bekijk staat deze er wel bij. Ik heb het pdf bestand opgeslagen en doorgestuurd  via een zelf aangemaakte email vanaf mijn smartfhone naar de laptop verzonden en dan komt het pfd bestand wel in beeld. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik vermoed dat dit een instelling is die niet helemaal goed staat in je mailprogramma of een bug in dit programma. Ik heb hem zelf helaas zelf niet geinstalleerd staan dus kan je niet met zekerheid zeggen welke instelling dit is of waar je deze precies kunt vinden. 

Ik ben voor je op zoek gegaan op google en het lijkt een vaker voorkomend probleem te zijn met dit specifieke e-mailprogramma. Ik kan nergens concreet vinden of het nu wel of niet opgelost moet zijn.

In de tussentijd zou je vanaf je laptop onze webmail kunnen gebruiken. Daar zou je de bijlages nog gewoon in moeten kunnen zien.

Hallo @Bilbo Dat is een bug in MAIL van Windows10, dient door MS opgelost te worden.

Als je wel de bijlage ziet, maar niet kunt openen, dan de soort bijlage in Windows koppelen aan een programma dat met de bijlage kan werken, bijvoorbeeld een geïnstalleerde PDF-lezer.

Als de bijlage überhaupt niet te zien is en je krijgt veel e-mails met bijlagen een ander e-mailprogramma of de webmail gebruiken.

CC: @Thomas 

 

Hallo Thomas en Jan,

Als ik op de tegel mail klik kom ik automatisch in mijn eigen mail. Dus nu weet ik niet zeker welke  webmailik nu heb. Mijn email adres is gekoppeld aan mijn kpn account.  

Hallo @Bilbo als je op de MAIL-tegel klikt dan gebruik je dus het e-mailprogramma van Windows 10.

 

Hallo Jan en Thomas,

Ik heb even gekeken op webmail en daar staan inderdaad alle mails in plus bijlagen. Zal deze gaan toevoegen via de tegel. Dank nogmaals voor jullie aandacht en geduld.

 

Reputatie 7
Badge +20

Top! :) graag gedaan hoor!