Beantwoord

De identiteit van ‘pop.hetnet.nl’ kan niet worden gecontroleerd

  • 7 juli 2020
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Beste KPN,

Ik krijg de waarschuwing “De identiteit van ‘pop.hetnet.nl’ kan niet worden gecontroleerd. En de verdermelding over het certificaat: 
Verstrekt door: Sectigo RSA Domain Validation Secure Server CA

en “Dit certificaat is ondertekend door een niet-vertrouwde verstrekker”

 

Wat kan hier de oorzaak van zijn. We hebben de instelling niet recentelijk veranderd.

 

Met vriendelijke groet,

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Paul_ 9 juli 2020, 10:07

Hoi @JKM2, welkom. Ik weet niet direct wat de oorzaak is eerlijk gezegd. Welk e-mailprogramma gebruik je? Welke instellingen gebruik je precies?

Dit zijn de juiste instellingen voor POP:

Inkomende server: pop.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 995 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @JKM2, welkom. Ik weet niet direct wat de oorzaak is eerlijk gezegd. Welk e-mailprogramma gebruik je? Welke instellingen gebruik je precies?

Dit zijn de juiste instellingen voor POP:

Inkomende server: pop.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 995 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb niets meer van je gehoord @JKM2 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer